לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מדבר אל הקיר


יומן רשת אישי פרטי אנונימי וכן במה לשירים ופרוזה וכן קצת על עולם המחשבים התיכנות והאינטרנט

כינוי:  קסיוס456

בן: 47



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2024    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לפני השינה


לפני השינה…

 

סוף היום… סתם יושב מול המחשב לפני השינה וחושב מה לכתוב… זיכרונות מתקופות אחרות רצות בראש לצלילי שיר ישן שמתנגן בלופ… הייתי רוצה לחזור לגיל 23 לירושלים של שנת המילניום או אולי לגיל 25 לפני שנות הדיור המוגן – סתם חושב על אנשים שהכרתי ואיבדתי על חברים שעזבו או נטשו – על לילות ירושלים הקרים – היום כמובן לא הייתי מסוגל לחיות שם אבל פעם שכרתי שם דירה עם שותפה והייתה לנו חתולה אפילו… אני יושב וניזכר בצלילים ובמוזיקה ובסרטים ובספרים של אז… אני הייתי ילד טיפש אז – לא היה לי את השכל שיש לי היום אבל בעצם מה זה משנה? כול מה שרציתי לעשות זה כיף עם החבר'ה שלי – לצאת לקניון מלחה או לקולנוע או לקנות אלבום מוזיקה או ספר או לשכור סרט מהאוזן השלישית ואחרי זה לשבת עם החברים שלי ולאכול ולשתות ולעשן סיגריות ולקשקש ולצחוק – זה כול מה שעיניין אותי אז…

 

הנעורים מתבזבזים על הצעירים – כנראה זה נכון – עד שאתה יודע איך להשתמש בחיים הם ניגמרים…

 

החבר'ה שלי - היו שנעלמו בסוף או שירדו מהארץ והיו שהתאבדו :( ויש כמה שאני מוצא בפייסבוק אבל הם לא רוצים שום קשר…

 

והיו הלילות הלבנים שלי – שהייתי יוצא (איך לא פחדתי???) לקראת תחילת הלילה ומטייל בעיר שלי עם מצלמה (של פילם) הולך לגן העיר ומצלם עם פילם עם אסא גבוה לצילום בלילה הייתי עושה סיבובים הולך יושב איפה שהוא ואוכל משהו וקונה סיגריות (אז עוד לא קניתי פאקטים) ואז יוצא לגן העיר – גן העיר לפני שכיווצו אותו בשביל נדל"ן ופשוט יושב שם על הספסל או על הדשא ורואה את המטיילים הולכים או עוברים או יושבים ומדברים – לפעמים הייתי מביא איזה ספר לקרוא – למשל את "אומנות החלימה" של קרלוס קסטנדה ופשוט יושב כול הלילה לאור הפנסים על הדשא וקורא לצלילי בתי הקפה והמוזיקה שיצאה משם עד שהתחיל לעלות השחר והציפורים התחילו את שירת הבוקר שלהם ואז הייתי קם והולך לכיוון מרכז העיר וקונה בדוכן המיצים שבדיוק ניפתח כוס מיץ תפוזים טריים – וחוזר לגן העיר ופשוט מסתכל איך אנשי הלילה מתחלפים באנשי הבוקר – כול אותם מתאמנים שיוצאים לריצות הבוקר שלהם ואיך כולם קמים ומתחילים לצאת לעבודה ולסידורים והילדים לבתי הספר ואז הייתי חוזר הביתה והולך לישון…

 

היו פעמים שהייתי נוסע כמו בשיר של משינה "רק אני ואנוכי נורמלי מכולם בתחבורה הציבורית נוסע אל הים…" באוטובוס לחוף הים עם המצלמה ומצלם שם את החוף ואת הים ואת השמש ואת הטיילת… וחוזר …

 

התגעגעתי לחברים שלי שנעלמו – הייתי שומע שעות את האלבומים הישנים מירושלים וניזכר בהם ובשיחות שניהלנו ובירושלים – הייתי רואה סרטים שראינו ביחד והייתי מתגעגע אבל הם המשיכו הלאה ואני נישארתי תקוע לבד… לא ידעתי מה לעשות עם כול הלבד הזה אז כשהייתי צעיר בתחילת החיים – זו הייתה הסיבה שניכנסתי לדיור מוגן "לשיקום" למרות שכבר הייתי משוקם – פשוט לא ידעתי מה לעשות עם עצמי וחשבתי שככה אהיה פחות לבד…

 

הם היו כול עולמי החברים שלי החבר'ה שלי – מאז למדתי לשכוח אותם – אחרי הכול חלפו יותר מ 20 שנה – היום אני מבין את מה שהיה אחרת…

 

זו הייתה תקופה אחרת וארץ אחרת כנראה – כיום כול זה הוא בגדר בלתי אפשרי – בלתי אפשרי שיהיו לי "חבר'ה" מחדש או אפילו חברים או חבר או שניים או מישהו או מישהי – ובלתי אפשרי להיות ער בלילה אני חייב את השינה שלי הכדורים קוראים לי לישון והנחמה היחידה שלי זה לקום בבוקר לבוקר ויום חדשים עם תקווה חדשה...

 

נכתב על ידי קסיוס456 , 13/2/2022 22:47   בקטגוריות בדידות, זיכרונות ומחשבות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לבכות בלי דמעות


סתם געגוע לחזור לגיל 10 לחיות שוב ביחד עם המשפחה שלי אבא אימא סבתא אח ואחות כולם ביחד - לפני שהכול הלך קיבינימט

 

כשאחי נולד שמחנו כולנו אבל הוא נולד עם מחלה גנטית קשה שהותירה אותו שבר כלי - פיגור שיכלי עמוק אוטיזם ואפילפסיה - אני זוכר בשנים הראשונות קיווינו שיתחיל לדבר - בסדר הוא יהיה עם פיגור שיכלי אבל שיגיד אבא אימא משהו - בגיל 4-5 הוא התחיל ללכת עם המון תמיכה ועזרה ואנחנו שמחנו "הנה אוטוטו הוא יתחיל לדבר" בערך כשהיה בגיל מבוגר יותר ונישאר ברמה של תינוק בן 6 שבועות כבר הבנו שהוא לא הולך קדימה אלא הוא ילך רק אחורה וביחד איתו יקח את כולנו ביחד איתו לשאול - כשהעובדה הזו חלחלה אלינו וכבר הבנו שאנחנו בעצם מטפלים וסועדים צמח או גוויה שרק אוכל ומפריש ושיהיה מיליון אחוז סיעודי משהו נישבר בנו כמשפחה וכול אחד ברח לפינה שלו - אבא ברח לעבודה אימא ברחה גם לעבודה סבתא ברחה לדאוג לארוחות לבישולים ולכביסות ושהבית יהיה נקי ומסודר אחותי ברחה ללימודים ולמיזיקה ברדיו ואני ברחתי לטלוויזיה ולחלומות בהקיץ -

 

אף תלמיד בבית ספר לא רצה להיות חבר שלי או לבוא אליי הביתה ולשחק איתי כי הייתי "הדפוק הזה האח של המפלצת" אנשי השכונה תפסו מאיתנו מרחק קרובי משפחה התרחקו כולם תפסו מרחק - אנחנו סעדנו אותו וטיפלנו והחלפנו חיתולים והאכלנו אותו ורחצנו אותו ונתנו לו את התרופות ולקחנו אותו לרופאים ולטיפולים 11 שנה עד שמצאו לו סוף סוף מוסד ממשלתי שיטפל בו עד לסוף חייו - אחרת אנחנו היינו צריכים לטפל בו לכול משך חיינו והוא נישאר כמו עובר גוויה תינוק שרק נולד עם הצרחות שלו והתנועות האוטיסטיות שלו והשיניים שנירקבו והריר והצואה והשתן -

 

אני בגיל 12 - 13 התחלתי לפחד - הסתכלתי על אח שלי והתחלתי לפחד אולי גם אני כזה רק בעוצמה נמוכה יותר - אולי גם אני מפגר? אולי גם אני אפילפטי - הכי הפחידו אותי ההתקפים שלו היה לו אחד כזה לפחות פעם ביום - בסוף אין לי טוברוס סקלרוזיס ולא פיגור שיכלי ולא אפילפסיה אלא מחלת נפש - אני לא מפגר אבל יצאתי חולה נפש מוסמך - גם אני דפקט של הטבע ולא קיים בבחינת אף אחד - וכמו אחי גם אני אין מי שיאהב אותי ומי שידאג לי או שיהיה לו אכפת ממני חוץ מההורים המזדקנים שלי שעדיין סוחבים אותי על הגב - ובמשך עשרות שנים של חיי לא היה לי רגע אחד של חמלה או של חסד...

 

אני חולה נפש כי אני אנושי ולהיות אנושי בעולם לא אנושי זאת מחלה נפש מסוכנת וחשוכת מרפא - אם אתה חולה נפש אסור לכעוס ואסור לפחד ואסור להיות עצוב כי אלה רק סמפטומים של מחלה - אז אני משתדל לא לספר לאף אחד עם הפחד ועל הכעס ועל העצב שבי - כי את אף אחד זה לא מעניין...

 

בעולם אחר שלא קיים בעולם אחר טוב יותר חומל יותר אנושי יותר שלא קיים אני הייתי יכול ללכת בחינם לטיפול פסיכולוגי טוב וממושך עם מטפל/ת איכותית (סכיזופרנים לא זכאים לטיפול פסיכולוגי ואף מטפל לא יסכים לקבל סכיזופרן מסריח ועני לטיפול שאין לו יכולת לממן) או לפחות היה לי חבר או חברים אחד או שניים או שלושה שהייתי יכול לדבר איתם ולפרוק - אבל העולם לא אנושי ומי שלא יכול להיות "נורמלי" נישאר בחצר האחורית מעבר לגדר -

 

26 שנים (או אולי 27?) התגלגלתי בביוב של החברה במוסדות לחולי נפש מכוני "שיקום" בתי חולים פסיכיאטרים שהיו חור התחת של משרד הבריאות בדיורים מוגנים של עמותות מושחתות שרק חיפשו דרך איך להרוויח כסף מה"משתקמים" -

 

אני רק הייתי רוצה הערב לחזור להיות ילד לפני שהכול הלך קיבינימט ולפני שהכול נישבר לרסיסים כשהייתי בן 10 הייתי באמת מאושר כילד כי המשפחה שלי הייתה טובה ואבא ואימא וסבתא דאגו להגן עליי ולדאוג לי הכי טוב שיכלו כדי שתהיה לי ילדות טובה ומאושרת - אני ניזכר ברגעים שקשה לי בתקופה שהייתי ילד עם המשפחה שלי ואז אני יודע שכן אהבו אותי באמת בחיים האלה ושיש דבר כזה שניקרא "אהבת אמת" וזה עוזר לי ברגעים הקשים שלי להתמודד ולהמשיך הלאה - כי חייבים להמשיך אין ברירה - גם את אחי הקטן אהבתי פעם בתור ילד ולא היה אכפת לי שהוא חולה וסיעודי אהבתי אותו כמו שהוא! בלב שלם! ואהבתי ותמיד אוהב את המשפחה שלי! וזה נותן לי כוח למרות העצב הפחד והכאב שיש לפעמים -

 

כך או אחרת החיים נימשכים...

נכתב על ידי קסיוס456 , 24/1/2022 21:12   בקטגוריות זיכרונות ומחשבות, אהבה, בדידות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דיכאון סתמי


צהריים... :-|


כבר תקופה מסויימת של... כמה ימים או כמה שבועות - אין הנאה משום דבר והימים והשבועות חוזרים על עצמם - זה נדמה שלא נותרו לי חלומות או שאיפות... לא נהנה משום דבר - תקוע בסתמיות הקיום האפורה והמשעממת - מתגעגע להתרגש ולהתלהב ממשהו - הימים חוזרים על עצמם -


כבר לא מתכנת כבר בקושי כותב שירים או סיפורים חדשים (מה הטעם? אין כמעט מי שיקרא) ורק כשאני מנסה להתאמן בגיטרה או שיש לי שיעור גיטרה אני מרגיש שאני קצת חי בתוכי -


אני לא עצוב ולא בדיכאון אבל גם לא שמח - לא מרגיש כלום כמעט - לא כעס לא פחד לא עצב לא כאב ולא הנאה לא שמחה ולא ייאוש - פשוט לא מרגיש כלום ורואה את השעות והימים חולפים עליי - אולי זה בגלל שכבר עשיתי וניסיתי כול כך הרבה דברים במהלך חיי אולי זה מפני שכבר ראיתי יותר מדי במהלך חיי ואולי זה בגלל הכדור המייצב מצב רוח שאני לוקח בלילה עם שאר התרופות של הלילה - אני לא יודע...


כנראה שאני צריך להתאמן יותר בגיטרה ולנגן :-| - יש לי כול כך הרבה בחיי כול מה שצריך או שאי פעם יכולתי לחשוב עליו ובכול זאת אני לא מרגיש שמחת חיים או שמחה בלב ואני יודע שזה לא תמיד היה ככה - פעם הייתי מתעורר בהתלהבות בבוקר או מצפה בהתרגשות למשהו - כול תחביב או תחום עיסוק היה ממלא אותי ריגוש ושמחה - היו לי חלומות לחיות למענם היו לי תקוות למשהו אחר טוב יותר (ואז לא היה לי כול מה שיש לי כיום המצב שלי היה רע וגרוע יותר מהיום)...


אני אומר לעצמי שככה זה כשמתבגרים ומגלים שהחלומות שלך כבר התגשמו או שכבר עשית כול מה שחלמת עליו - הזדקנתי אני כבר לא טיינאג'ר בן 17 וגם לא בחור בן 24 וגם לא אדון צעיר בן 30 אני פאקינג בן 44 - ואני חי על חלומות של בן טיפש עשרה (שירים סיפורים כתיבה יוצרת תסריטים שאף אחד לא שם עליהם או לזייף הגיטרה שלי ולדעת שלעולם לא אנגן כמו שהייתי רוצה) - אני יודע שאני נישמע פתאטי עכשיו אבל זה מה שאני מרגיש...


יום שלישי יש לי שיעור גיטרה נוסף אולי עד אז משהו ישתנה - אנ'לא יודע מקווה... בכול זאת סתם רציתי לעדכן למקרה שזה יעניין מישהו...

 

נכתב על ידי קסיוס456 , 14/11/2021 13:37   בקטגוריות יומן, זיכרונות ומחשבות, הגיגים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
478
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , המתמודדים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסיוס456 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסיוס456 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)