לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2022

מסדרון


מסדרון ארוך

בצדדיו חדרים חדרים

נכנסת לדלת הראשונה 

מחייכת 

וסוגרת

עברתי כבר מלא דלתות

עד שנכנסתי בדלת הזאת

כבר הייתי מותשת

היה לי ברור שזו לא הדלת שלי

ואז הוא אמר

"שיוויון בזוגיות? לא אצלי. הדעות שלי בין האיסלאם לבין סטלין, בכל זאת גרמני"

 

איך אומרים אצלנו במשפחה?

צא לדרך, המפתחות בפנים

סוגרת את הדלת

צוחקת לעצמי

וממשיכה ללכת

 

כל חדר

כל דלת

סיפור שלם

אבל איזה כיף שאפשר פשוט לצאת

ולהמשיך ללכת

נכתב על ידי מממ. , 25/5/2022 14:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




סגירת מעגלים

אני מרגישה שזה הסוף

וזה מוזר, כי אני יודעת בתוך תוכי שאני הולכת להמשיך לחיות, אבל במקום אחר

אבל אני גם יודעת שהולכת להיות פרידה גדולה, קולקטיבית

מהמון אנשים יקרים לליבי, אולי אפילו מאלה שהכי יקרים לליבי

אז אני סוגרת מעגלים במהירות שיא

מסכמת

סולחת

כמו שעושים לפני המוות

ממש ככה

אני עדיין לא יודעת לאן בדיוק אני אמשיך

אני פשוט מבינה שאני הולכת למקום אחר

 

ואני גם מבינה לאן הם הולכים

וזה איך לומר

מדיר מעיני שינה

אני יודעת שבסופו של דבר כולנו חוזרים

ועוברים

ומתאחדים בסוף

וזה מנחם אותי

הידיעה הזאת מנחמת אותי

 

הייתי שמחה שאם מישהו קורא או יקרא את זה

הוא ינסה לסגור מעגלים בטוב עם סביבתו, משפחתו, חבריו

להעריך, לתת אהבה, ולסלוח

מעין הרגשה של

"נפרדתי"

ולא הרגשתי של

"נעלמתי"

 

זו ההרגשה שלי

אני נפרדת מכולם

 

נכתב על ידי מממ. , 20/5/2022 15:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



555


"קחי 2 אפרסק וצאי אל העולם"

 

וואלה

עם כל הטירוף שלך

אתה צודק

נתת לי השראה

להגשים

ואני בדרך

 

ליומיים בדיוק הרגשתי מה זה לחיות

מתגעגעת

ותכף חוזרת

נכתב על ידי מממ. , 11/5/2022 20:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  מממ.

מין: נקבה




קוראים אותי

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למממ. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מממ. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)