לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2021    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

11/2021

Let me be weak, let me sleep and dream of sheep


אתמול נתקלתי בכתבה שעוררה בי מתח.

ובכן.
אני לא זוכרת תקופה בה הלכתי לישון לפני כן. כבר למעלה מעשור שאני ישנה רע
אני חושבת שזה התחיל בתיכון, הסלים בצבא והפך לדרך עקומה ועגומה בה אני חיה. אני לא זוכרת תקופה שבה ישנתי טוב וזה עצוב.
זכור לי רגע בו חזרתי ממיוחדת בצבא והגדוד שתפס אצלנו התחלף. מנוע החיפוש אחר חברים חדשים סינן דרך בעיות שינה וניסיתי לאתר את הינשופים והקיפודים וגיריות הדבש (האנושיים) שיהפכו לחבריי החדשים. מיותר לציין שזה לא צלח ולקראת סוף השירות כבר הייתי עייפה, מרוטה ובשלבים מתקדמים לקראת הפיכה לצל של עצמי.

לא מזמן האזנתי לפודקאסט של שני חבר'ה שמתמודדים עם פוסט טראומה. הם מדברים על הפחד מהמיטה. החרדה שהיא מעוררת, ההימנעות ממנה בכל מחיר.
לא פעם אני מוצאת את עצמי נשכבת על הספה ב1-2-3 בלילה ביודעין, שאני ארדם ואתעורר ב5 בבוקר. אני לא בטוחה שאני באמת מעדיפה אותה, על אף נוחותה, על פני המיטה אבל אני לא מצליחה לפענח מה במעמד הזה מעורר בי כל כך הרבה אי-נוחות.

בשבוע הקרוב חופש והתכווננות.
וגשם - תגיע כי אני כבר אדמה יבשה.

Do you ever feel like you&#39;re wasting your life? : r/funny

אחלה בלתזאר.
נכתב על ידי Super Stupid , 25/11/2021 19:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



I seek the torch we all must hold


אני קמה מוקדם פעמיים בשבוע כדי לנסוע לירושלים לפני הפקקים.
לפעמים הווייז לוקח אותי דרך עמק האלה, לפעמים דרך יער ירושלים, לפעמים דרך כביש 395 המעוקל והמפותל שמספק איזו אתנחתא לפני שמתחיל היום.
לאחרונה אני באמת צריכה אתנחתא.
אני מרגישה שהמוטיבציה נוזלת ממני ושהיום מתבזבז, הריכוז זולג מהאוזניים. אני יושבת חסרת סיפוק, חסרת ריגוש אבל מלאת זעם.
הלו.
זה הכסף שלי
זה הזמן שלי
מה קורה פה?

אני מרגישה שהקצב שלי לא תואם את שעון העולם.
לפעמים עוברות שעתיים מאז שאני חוזרת הביתה ועד שאני מתיישבת לאכול. בסך הכל רציתי סלט.
בעיקר כשאני עם עצמי לבדי אני מרגישה שהדקות חולפות והנעורים מתבזבזים ואני.... יודעת איך להעריך את הלבד הזה אבל האם יהיה מישהו שיידע איך להעריך את הקצב שלי?

שמחה לחזור לכאן, אפילו מתרגשת.






BADBADNOTGOOD - Time Moves Slow feat. Sam Herring
נכתב על ידי Super Stupid , 17/11/2021 00:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Super Stupid

בת: 28




3,086

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSuper Stupid אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Super Stupid ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)