לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק על עצמי לספר ידעתי

בלוג שולי משנות ה2000, תור הזהב של ישרא-בלוג, שננעל לי לנצח ולא ישוחזר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2021

שקיעתה של אימפריה


הו ישרא בלוג אהובי


 


דרכינו הצטלבו בתחילת שנות ה2000.


אני הייתי האחרונה להכיר ומחבריי שכבר זכו לשבחים במיסגרת החנונית האינטרנטית שפרחה פה.


ואיבדתי אותך, את הבלוג המקורי שלי זה שהיה איתי בכול כך הרבה כאב וצער וזה ששכחתי קצת


ואולי רציתי לשכוח את עצמי.


 


בהחלט איבדנו את האנונימיות שלנו לטובת הקידמה,


היום אפשר להידחף לכול דלת פרוצה: להשתעמם בפייסבוק אם אתם מעל גיל 30, לטקטק בטיק טוק אם אתם מתחת ל30,


או סתם לשתוק באינסטגרם כי הרי תמונה שווה אלף מילים.


 


ואם לא דיברנו מספיק אז הינה בא לו הטוויטר והיוטיוב שריד נוסף משנות ה2000 הסוררות של האינטרנט.


ולמי שלא יכול להפסיק הפודקסטים כי הרי לכולנו יש מה להגיד ועכשיו מותר לצעוק את זה בכיכרות ומגגות הבתים


עצובלהתהדר בתמנוות מנופחות ומנצנצות מחיי היום יום שאנחנו לא באמת חיים.


 


אבל אני אני גדלתי באנונימיות והוירטואליות של ישרא בלוג ובמה חדשה וכול הדברים הנפלאים הללו שדרשו אומץ, אבל אומץ שקט כזה שלא מחובר למוחצנות ותמונות מרוטשות עם אקסטרה פיקסלים.


 


אז אני כאן אולי לא


אולי בנתיים


ואולי כבר המציאו בינה מלאכותית שהדליקו על מצב שיעמום שרק אוהבת לכתוב ולהתחזות לישרא-בלוגרית אמיתית


 

נכתב על ידי this is not her , 6/12/2021 12:45  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  this is not her

בת: 37




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthis is not her אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על this is not her ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)