לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל מעורפל כרגע, אם אני אתעד יום ביומו זה יעזור לי להבין יותר לאן מועדות פניי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2022


אני אתחיל מזה שמתחילת שבוע שעבר היה לי שבוע עמוס, לא באמת הצלחתי לנוח בחגים, והעמסתי על עצמי מעל ומעבר. אני חייבת הפוגה בקרוב כדי שאוכל להתאפס ולהתחיל עם כוחות מחודשים. אני מרגישה טוב. אני חושבת שעבר חודש כבר מהביקור אצל הפסיכאטרית, ומאז שהפסקתי לקחת את כדורי הדיכאון. אני מרגישה מעולה. לשם שינוי אני מרגישה פחות בסטרס. בהתחלה הייתה לי מעין דה ריאליזציה מסויימת, אך זה מתחיל להשתפר.


ב10/05 הייתי במופע של Maroon 5. א׳ החבר הכי טוב שלי, נחת לילה לפני כן. לא היה דיבור ללכת למופע בכלל, למחרת הוא שואל אותי אם אני רוצה שנלך, לא היססתי לרגע ומיד נענתי בחיוב. זה היה בספונטניות, בלי שום התלבטות. ״כן, אני מאד רוצה, הלב משתוקק״. מה שאני רוצה באמת ובתמים, יקרה, אני יודעת שזה יקרה וזה אכן קרה. זו הייתה ההופעה הראשונה שאי פעם הייתי בה, הייתה אווירה מדהימה. היה לי מאד כיף לחוות לראשונה משהו חוויתי ובלתי נשכח. זה ממלא ומספק, והלכתי בתחושה מדהימה בסיום המופע. לקחתי רכבת חזרה הביתה, בשעות הלילה המאוחרת. עלה לרכבת בחור די נאה, נראה שהוא לא מקומי, המבטים שלנו הצטלבו, אבל לא העזתי להוציא את קולי אליו. וכל אחד נפרד לדרכו. זה לא היה מיועד להיות, ככל הנראה.


אני מתגעגעת לתחושה של להיות נאהבת ומחוזרת. אולי זה בקרוב עוד יחזור ואני אפרח שוב, כמו פרח הקמומיל בעונות האביב המוקדמות.


הגיעה אלינו לפני כשבוע עובדת חדשה, היא ממש מותק ומיד היה לי חיבור טוב איתה. היא באמת מקסימה ואהובה, יש לה צחוק כובש, למרות שהיא לא הכי יפה במראה. משום מה כל הבנות היפות הקודמות שפוטרו, היו כמו נחש. כנראה למראה יש השפעה ישירה על האופי, אבל תמיד יש יוצא מן הכלל בכל דבר.


 


תחזית אסטרולוגית יומית - מזל בתולה: נראה כי מצב הרוח שלכם משתפר. העליות והירידות שחוויתם לאחרונה נשכחות. אווירה של הרמוניה גורמת לכם להרגיש הרבה יותר טוב. התחום האינטימי מספק תשובות לשאלות שלא נשאלו בקול רם. הדרך פתוחה לפניכם, לפתוח דף חדש. צפויה שיחה מרתקת מתרחשת בשעות הלילה המאוחרות. 


 


אני לא מאמינה שזה יקרה כעת. אבל כן הייתי מייחלת שזה יקרה.


 


הלוואי.


https://youtu.be/nIjVuRTm-dc


 


 


 


 


 

נכתב על ידי , 12/5/2022 22:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLet_go אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Let_go ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)