לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שנאה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2022








את מופיעה לי במחשבות יותר מדי לאחרונה.
אני לא אוהב את זה.
צאי משם.
אל תחזרי.





כואב לי.
נכתב על ידי , 18/9/2022 23:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




טוב, מאז הפוסט הקודם החלטתי שאני כן רוצה ליצור משהו בחיי.

אז התחלתי לעבוד על אלבום קונספט.

זה כנראה לא הולך להיות הכי טוב. וייקח לא מעט זמן עד שאסיים עם זה.

אבל זה יהיה שלי, וזה מה שחשוב.

בינתיים אני לא מתכוון לשתף שום דבר לגבי זה, אבל יש הרבה תמונות בראש שלי.

 

החלק הכי קשה כמובן הולך להיות כל מה שקשור ליצירת המוזיקה עצמה.

אפילו הליריקה לא בהכרח תהיה מאוד קשה כי אני כבר החלטתי מה הקונספט הולך להיות, אני פשוט צריך להשלים אותו.

בינתיים בעיקר קשה לי עם כל מה שקשור לגיטר פרו וללכתוב את הטאבים כדי שלא אשכח דברים או אוכל לשמוע קטעים של 2 גיטרות.

או אם אצטרך לשים תופים על זה וכו'.

 

האם יהיה לי יותר קל אם היו לי אנשים לעבוד איתם? 10000%. אבל אין לי אנשים לעבוד איתם.

אוליי אתה תוכל לעזור לי קצת אבל גם זה יהיה קשה כי אתה מתחיל לימודים בעוד יומיים.

והראית עניין באלבום אבל לא יצא לנו לדבר על זה בכלל בינתיים.

 

זה הולך להיות תהליך קשה וארוך, אבל אני מקווה שיצא מזה משהו בסוף.

וטוב, אתן רמז קטן לגבי כל העניין אבל זה מאוד מאוד כללי.

מקלעת פרחים :)

 

הולך לי די סבבה בעבודה, יש סיכוי שאהפוך למעין אחראי משמרת אבל לצערי זה אומר שאצטרך לשנות משמרת כל שבועיים.

ואני מאוד לא שמח לגבי זה. אני מעדיף להשאר על סדר שעות אחד ולא להחליף כל שבועיים. שונא את זה.

אבל אין לי כוח לדאוג לגבי זה כרגע.

לצערי לא הולך לי שום דבר בחיי כרגע מבחינה חברתית, או זוגית.

הדבר היחיד שהיה חדש זה שחטפתי קורונה בגלל חבר'ה בעבודה, אבל אני די בסוף של זה וזה היה די פשוט. אחותי פחות נהנית כרגע.

 

נראה מה קורה.

נכתב על ידי , 4/9/2022 02:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 29



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIncipit Hatred אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Incipit Hatred ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)