לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לאט


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2022


שקיעה
כמו התחושה שנגמר האויר בריאות.
זה קורה המון בימים האחרונים
אני בוכה את המים בהם אני טובעת 
קפואה. רק דמעות ורעד
ואז
כשבמקום הבטוח באו לתקוף
תקפתי חזרה
האינסטינקט ההגנתי שלי תמיד היה חזק
אני מתגעגעת. מאוד
אחכה עד שתענה
לא אתענה במשחק מיותר
של אתה אני והיא וכל השאר מחכים
לי
ואני חסרת תקשורת
אין סוללות במכונה שנשחקה ממזמן
יומרנים שכמותכם.
נכתב על ידי Uzumaki , 22/6/2022 20:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




"שְׁלוֹמִי קָשׁוּר בְּחוּט אֶל שְׁלוֹמְךָ.
וְהַחַגִּים הָאֲהוּבִים
וּתְקוּפוֹת הַשָּׁנָה הַנִּפְלָאוֹת
עִם אוֹצַר הָרֵיחוֹת, הַפְּרָחִים,
הַפְּרִי, הֶעָלִים וְהָרוּחוֹת,
וְעִם הָעֲרָפֶל וְהַמָּטָר,
הַשֶּׁלֶג הַפִּתְאֹמִי
וְהַטַּל
תְּלוּיִים עַל חוּט הַכְּמִיהָה.
אֲנִי וְאַתָּה וְהַשַּׁבָּת.
אֲנִי וְאַתָּה וְחַיֵּינוּ
בַּגִּלְגּוּל הַקּוֹדֵם.
אֲנִי וְאַתָּה
וְהַשֶּׁקֶר.
וְהַפַּחַד. וְהַקְּרָעִים. אֲנִי וְאַתָּה
וּבוֹרֵא הַשָּׁמַיִם שֶׁאֵין לָהֶם
חוֹף.
אֲנִי וְאַתָּה
וְהַחִידָה.
אֲנִי וְאַתָּה
וְהַמָּוֶת."
נכתב על ידי Uzumaki , 19/6/2022 15:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני תמיד מקווה שהדלת תיפתח וזה יהיה אתה
לפעמים יש רעש של כמעט נפתחת
לפעמים נפתחת
אבל היא כבר לא הדלת שלך
וזה לא יהיה אתה. לא כאן.
.
כשבעטת בדלת הראשית לא הייתי בעולם שלך
ואתה לא היית בעולם. שכאן
ואני בעולם שלי הייתי עטופה בשמיכה כחולה
כשקראתי את ההודעה ממך בבוקר
הרגשתי קרבה
וגם את הסוף
.
היה שלום. תדאג לעצמך. 
ותודה על המילים
שאצלך תמיד היו מנגינה כואבת
נכתב על ידי Uzumaki , 17/6/2022 13:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Uzumaki





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUzumaki אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Uzumaki ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)