לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

,All the thing I couldn't say This blog was written in the past, back to the present and through the future.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2022

Decisions


XIII. XII.XXI

Today I'm feeling better

 

בחרתי להישאר בבית שלנו. כי זה הבית שלי וזה המקום שלי בעולם. מאושרת על הבחירה אבל גם מפחדת.
אני לא כל כך מבינה מה אתה רוצה עם כל האותות, הסימנים והפתקים שאתה משאיר.
נפרדת ממני אז תשחרר זה גורם לי להתאהב בך שוב כל פעם מחדש. אני מרגישה שאני רוצה להשתחרר מהכבלים ולהשתחרר ממך. אני רוצה לעצמי יותר טוב כי מגיע לי.

 

אני רוצה להרגיש שלמה.

נכתב על ידי Shaso , 9/6/2022 22:40   בקטגוריות פרידה, החלטות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Shaso

בת: 27

Google: 




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShaso אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shaso ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)