לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

,All the thing I couldn't say This blog was written in the past, back to the present and through the future.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לבחור נכון


היום זה היום שגיליתי שיש לך חברה.

 

חברות שלי ראו אותך השבוע עם בחורה, מחזיקים ידיים, מתנשקים, זוגיים. 

עברת על ידם פעם אחת והמשכת ללכת, אבל באיזה שהוא אופן היה חשוב לך לחזור איתה ולהתיישב ממש שולחן ליידם. 

מעיין הכרזה, יש לי מישהי חדשה תעבירו את זה הלאה.

 

באופן אירוני, יום לפני זה ובאותו היום התקשרת אליי. ואני? חסמתי לפני כמעט שבועיים. למה? כי גיליתי שיש לאמא שלי סרטן ופחדתי שאני אספר לך. 

לא רציתי שתהיה חלק מהחיים שלי ושתדע את הדברים שהם רק שלי. 

אז אני תוהה אם יש לך חברה, למה אתה מתקשר לאקסית? ולמה אתה עושה לי כואב בלב גם כשאתה לא בחיי יותר. 

אתה מתקשר ורואה שחסמתי אותך אז אתה חוסם אותי בחזרה באינסטגרם. אני לא קמתי והלכתי ביום בהיר וזרקתי 5 שנים לפח. אני לא שלחתי תמונות איטימיות שלך שצולמו בסתר לחבר. לי יש את כל הזכות לחסום אותך.. להוציא אותך מחיי. אבל אתה ? אתה עושה את זה בשביל טיזינג. כדי להכאיב לי. 

אתה מת שאני אהיה חלק מהחיים שלך.

 

ואז אני שואלת את עצמי, אם אתה אדם שאמור להיות כל כך שנוא עליי. אם אני מודעת לזה שאתה אדם קטן, דוחה, מבחיל וחולה. למה מתכווצת לי הבטן כשאני שומעת שיש לך מישהי? גם אם היא סתם דייט? אולי כי אני חושדת שיש לך מישהי כבר ממרץ- אפריל ובפעמים שכן דיברתי איתך תמיד הכחשת. וכשאמרתי לך שאתה אדם לא אמין, אמרת לי שאני היחידה שאתה הכי כנה איתה. ובטוח שיקרת. כי איזה בן אדם לא אמין לא ישקר?
ספק לי, ספק לך. אבל שיקרת. 

 

היום יש לי דייט, עם בחור חמוד שהכרתי דרך חברים, הוא רואה אותי, מכיל אותי, מתאמץ בשבילי על אף שהוא לא כל כך מכיר אותי. בזמן כל כך קצר שאני בתקשורת איתו הוא מלא דברים שאתה לא היית. שאתה לא יכולת לספק לי. 

 

היום זה היום שאני מתחילה לחסום אותך מהלב שלי.

כי מהטלפון זה לא מספיק. אני לא יכולה לתת לך מקום יותר. זה סתם מכאיב לי. איכשהו כבר 7 חודשים שאתה רק מכאיב לי על אף שאתה לא בחיים שלי. והפסיכולוגית שלי שונאת שאני לוקחת דברים על עצמי. כי אתה החלאה שלא משחרר אותי. אבל לי קיימת האפשרות לבחור שאני לא נותנת לך יד בדבר. והיום קיבלתי אותה. היום אני בחורת נכון. 

 

"מתי אלמד לבחור נכון? להאמין, לראות שטוב. בלי להביט שוב לאחור. לבחור נכון."

היום.

 

 

נכתב על ידי Shaso , 1/7/2022 15:35   בקטגוריות פרידה, החלטות, חרדה, דייטינג  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חרדת דייטים?


31.05.22

אני לא מצליחה להירדם.

 

למה? כי אני אוכלת את הראש במחשבות..

מחר יש לי דייט ומדובר בדייט שבאמת בא לי עליו.

 

היו מעט מאוד כאלו מאז הפרידה. שבאתי באמת ברצון למשהו והתרגשתי. אולי היחיד מבניהם זה היזיז שלי כיום. שהוא היה הדייט הראשון שלי כרווקה.

אני לא מפסיקה לחשוב על מה אם אני לא אוהב את איך שהוא נראה? ( אני לא כל כך יודעת איך הוא נראה ) מה אם לא יהיה חיבור טוב? מה אם הוא רק מחפש סקס? לא יתלהב ממני? אם תהיה נשיקה גרועה? אם הוא יבריז בכלל?

 

עולם הדייטינג דיי חדש לי ולכן איתו מגיעים הרבה פחדים. אני מפחדת וגם זה הורגש בדייטים הקודמים. חפירות על האקס עד למצב שאני נכנסת לבאסה כי הכל עולה לי שוב. אולי קצת ביטול האדם האחר. יש כל כך הרבה במה לטעות, אז איך עושים את נכון?

 

מקווה שאני אלך עם הלב, שאני ארגיש את עצמי ואהיה מי שאני. שאני אצליח להציב גבולות במידה ואצטרך ואולי אפילו אצליח לזהות דגלים אדומים.

בהצלחה לי ומי יודע אולי זה בעלי לעתיד?

 

(הערת שוליים של הכותבת שכתבה את זה בדיעבד.. הוא לא יהיה בעלי, והיה דייט מאוד לא מרגש אין פה אימוג'י של גלגול עיניים, אז תדמיינו...)

נכתב על ידי Shaso , 9/6/2022 23:16   בקטגוריות דייטינג, חרדה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כינוי:  Shaso

בת: 26

Google: 




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShaso אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shaso ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)