לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Wolf and Night


Hymm VIII

כינוי: 

בת: 36

ICQ: 109854940 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

אז מה זהו?


מצחיק שדווקא בתקופה בה התחלתי להרגיש יותר ויותר את הצורך לכתוב, או אפילו לנהל דיאלוג עם עצמי בצורה פומבית אך אנונימית, המקום היחיד שהכרתי למטרות אלו אי פעם עומד להסגר. לא סביר שהייתי עושה את זה דווקא בבלוג הזה, ובכל זאת הFeel פה מוכר ומזמין... דף העריכה הזה כאילו קורא לך להתחיל משהו ולראות לאן זה יקח אותך. אין לי כבר אפילו הרגשה נוסטלגית לגביו, ועדיין.
אז הייתי בטוחה שמחקתי את הבלוג הזה לחלוטין, אבל משהו גרם לי לבוא לפה עכשיו ולגלות שעברתי חודש חודש עד שלב מסויים ומחקתי הכל. אבל את הבלוג עצמו השארתי... והחל משלב מסויים יש פה פוסטים מטופשים ומביכים ביותר. נראה שלא רצתי לאבד את הפינה הזאת ומצד שני לא רציתי לחלוק שום דבר ריגשי או בכלל. התוצאה קרינג'ית, אבל אני לוקחת את עצמי בפרופורציה... מצד אחד זה מאוד קומי, אבל אני חושבת שתקופה ארוכה חסמתי את עצמי רגשית באמת, וכשהתחלתי ללמוד לא לעשות את זה גם לא היה לי צורך עוד בבלוג כי יכלתי לתקשר עם אנשים במקום. אבל איפשהו, עכשיו שקראתי פיסות רנדומליות מהפריפריה של המוח החולה שלי עם נגיעות ההתנשאות המזוייפת העטופה בגזענות קלה מתחת לפני השטח, אני קצת שמחה שכל זה עומד להעלם מהעולם... איך אמר אדם רנדומלי שנתקלתי בתגובתו אתמול? "זה כמו להוריד פלסטר, זה שורף אבל חייב את זה בשביל ההחלמה".
ועדיין מרגישה כמו חייזר בעולם המתוסבך הזה, פנימה והחוצה. לפעמים למעלה, לפעמים למטה אבל תמיד מבלבל פה מאוד. מי אני מה אני? אם עדיין יש פה מישהו, ויש לו רעיון לאן אפשר ללכת כשנוזל לך המוח... אשמח לשמוע.
נכתב על ידי , 26/12/2017 15:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





41,914
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , תחביבים , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKate's Obsession אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Kate's Obsession ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)