לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אני נגה, מכורה לחיבוקים, לחידות ולחברים. בריאה נפשית כ -70% מהזמן (אחריות לשנה) ומאמינה שמספיק חיוכים יוכלו לשנות את העולם.
כינוי:  נ ג ה

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2003    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2003

הודו



יש תמונות שאפשר לראות רק מרחוק, כאלה שברגע שאתה מתקרב הפיקסלים נעשים גדולים מדי והתמונה נעלמת. ככל שמתקרבת השעה, הודו נעשית ערטילאית יותר, רחוקה יותר, וקשה לי לתפוס שאני באמת נוסעת.

התיק כמעט ארוז, אמרתי כבר שלום לכולם, חוץ ממשלחת הליווי לשדה התעופה, ולהקה של פרפרים עושה מסיבה בתוך הבטן שלי.

כמו לפני שנתיים, אני אמצא את עצמי בעוד כמה שעות במדרגות הנעות שעולות אל הדיוטי-פרי, לבד.

משאירה מאחור זמנית את כל מה שנכלל ביומיום, את המשפחה, החברים, הלימודים, העבודה, התיאטרון, הריקוד. יוצאת למסע אל מקום כל כך שונה, כל כך רחוק.

אני מתבוננת על החדר הכחול שלי, אומרת שלום לתמונות של קיט', לכוננית הספרים האהובים, למערכת, ולמחשב שהוא חלק אינטגרלי מחיי, במיוחד לאחרונה. עוזבת זמנית את המטבח המג'ויף שלנו, את המרפסת האלוהית, את כל מה שאני קוראת לו בית.

שושנה, ששמה האמיתי הוא רוית, והיא מתפקדת בתור החברה הכי טובה שלי בכל שעות הערות שלה וגם בחלומות, הכינה לי כיסוי תרמיל, עם ציור ענקי של פו הדב שעליו כתוב:


 

We keep looking for home and not finding it, so I thought that if we looked for this, Pit, we'd be sure not to find it, which would be a good thing, because then we might find something else, that we weren't looking for, which might be just what we were looking for, really
 
 
 
 



 


 

אני יוצאת להודו לא בשביל למצוא את עצמי ולא בשביל למצוא את האושר. אני יוצאת בשביל להיזכר שכל מה שאני אוהבת ורוצה הוא בעצם כבר כאן.


תודה לכל הקוראים שלי, שהפכו את האתר הזה למשהו כל כך מיוחד עבורי. היום אני סוגרת בדיוק חודש של כתיבה, ונהניתי מכל רגע ומכל תגובה. מאוד מקווה שיצא לי לעדכן גם מארצות ניכר, אל תכעסו אם לא.

אני אתגעגע אל כולכם, ועוד יותר אתגעגע לכל האנשים מהעולם הלא וירטואלי. ואוי, איך אני שונאת פרידות.


אז יאללה בי.
 






נכתב על ידי נ ג ה , 7/8/2003 23:26  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



83,691
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ ג ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ ג ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)