לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אני נגה, מכורה לחיבוקים, לחידות ולחברים. בריאה נפשית כ -70% מהזמן (אחריות לשנה) ומאמינה שמספיק חיוכים יוכלו לשנות את העולם.
כינוי:  נ ג ה

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

3/2005

אחיטוב


 
הכי טוב שפרצו לנו הבייתה... ככה יש השראה לפוסט חדש. שלא לדבר על כל הדרמה, האקשן ונושאי השיחה שזה מוסיף לחיים. יש לכם מושג כמה סיפורי פריצה שמעתי ביומיים האחרונים? (שלך, אביב, הכי טוב)
 

 

 

 

הכי טוב שלקחו את הפנינים של סבתא... הרי פנינים זה כל כך סבנטיז ואין סיכוי שבמאה הקרובה הן יחזרו לאופנה.
 
הכי טוב ששפכו את כל תכולת הארון על הרצפה... באמת הגיע הזמן לסדר אותו. וגם תודה מיוחדת לפורצים על כך שעזרו לי למצוא את הגופייה האדומה.
 
הכי טוב שהרסו את המנעול של הדלת.... ככה יש לנו עכשיו דלת חזקה אימתנית ומריחה מעץ טרי, כמו של יאפים אמיתיים.
 
הכי טוב שלקחו את השמיכה של הודו שלא הרשיתי לסבסטיאן לכבס כדי שהריחות לא יעזבו... אחרת עוד דקה כבר היה מתייצב פה רפי גינת, מודד את כמות המיקרובים שעושים עליה חינגה וצועק "פסול למעטף אדם!". בכלל, זה נותן תירוץ מצויין לנסוע שוב להודו.
 
הכי טוב שלקחו לי את המחשב... לעשות בפעם בשנה שדרוג זאת באמת פריבילגיה שאין לכל אחד. חוץ מזה אולי עכשיו יהיה לי לפ-טופ ואוכל לשבת איתו בבתי קפה (בכל שתי הדקות הפנויות שיש לי) ולהרגיש כמו זאת מסקס בעיר הגדולה. ובכלל, תמיד טוב לקבל תגבור לשיעור של "לעשות גיבויים".
 

 

 

 
הכי טוב שהיו לי על המחשב הגנוב את כל הסיפורים שכתבתי.... ככה הם זוכים עכשיו להפצה כלל ארצית ואני אפילו לא צריכה להתחנף להוצאות לאור. מי יודע, אולי ילדי ג'נין החמודים מחזקים עכשיו את העברית שלהם ממש בזכותי. פרס נובל לשלום הולך ומתקרב...
 

הכי טוב שפרצו לנו הבייתה... ככה קיבלתי לי חצי יום חופש לשתות קפה בנחת ולחכות לאיש הנחמד מהזיהוי פלילי. והכי טוב שרק מגירה אחת הוא יכל בכלל לבדוק... אתם יודעים מה זה לנקות את האבקה השחורה הזאת?

 

הכי טוב שפרצו לנו הבייתה... תחשבו איזה אורחים נוחים - באים, יושבים, והולכים, ואפילו לא צריך להיות בבית להכין להם קפה.

 

 

רק קצת חבל שבניגוד לפרסומת של אחיטוב... לנו דווקא לא היה ביטוח.

 

כפרה... (אוטוסוגסיה היא מנגנון הגנה נפלא).

 

 

נ.ב. וסבסטיאן אמר אחרי שקרא את הקטע: "הממ.... אני מבין שאת חווה את המגירה כנקייה". אוי אוי... אלוהים ישמרנו מסטנדרטים של ייקים...


 
וכדי לצמצם נזקים עתידיים:
 
נכתב על ידי נ ג ה , 3/3/2005 12:40  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



83,691
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ ג ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ ג ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)