לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אני נגה, מכורה לחיבוקים, לחידות ולחברים. בריאה נפשית כ -70% מהזמן (אחריות לשנה) ומאמינה שמספיק חיוכים יוכלו לשנות את העולם.
כינוי:  נ ג ה

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2003

פוסט ביניים


 
אחרי מספר ימים בפושקר בהם הפך הגסט האוס שלנו למעין מלרוז פלייס ישראלי (אבל במובן החיובי) ארזתי את חפצי (שכמו שנאמר כבר, שילשו את עצמם, מה שהפך את מלאכת האריזה לאתגר אמיתי).
 
הגעתי לגואה אחרי נסיעה ארוכה אך משעשעת ברכבת שכללה טמפרטורה של אלסקה בליל חורפי, מטיף אינודאיסטי, וירידה בהולה מהרכבת אחרי שהגעתי למסקנה שהגענו לתחנה שלושים שניות לפני שהרכבת עזבה אותה. (מי היה מאמין - רכבת שמקדימה בהודו? האם השתנו סדרי עולם?).
 
באתי לגור עם אחת המשפחות הכי מדהימות שפגשתי באחד המקומות הכי מדהימים שראיתי. אני מבטיחה פוסט ארוך ומאוד מרגש, אשר ימיס אף את ליבם של כפילי בין לאדן, אבל מפאת מחסור בזמן וכן לחץ מאסיבי ומתגבר בשלפוחית השתן אני דוחה את זה למועד מאוחר יותר.
 
בינתיים במסגרת פינתנו "שעת סיפור" אני רוצה להמליץ על הספר "הודו - יומן דרכים" של עזריאל קרליבך. ספר מרתק שנקרא בנשימה אחת ומצליח להעביר בצורה מבריקה, עברית יפה ותיאורים ציוריים חלק מהתרבות, החשיבה, והאמונות ההודיות. אפשר לקרוא שם על מגוון של נושאים כמו דת, פוליטיקה, מעמד האישה, אושר וכל מה שמסקרן אותנו בארץ הכל כך מיוחדת הזאת. 
 
המשך יבוא....
 
נ.ב. בחיי שניסיתי להתאפק אבל זה חזק ממני ואני פשוט חייבת לצעוק לאומה: מחרתיים יש לי יומולדת!!!!
 
 
נכתב על ידי נ ג ה , 1/10/2003 09:58  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



83,691
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ ג ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ ג ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)