לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אני נגה, מכורה לחיבוקים, לחידות ולחברים. בריאה נפשית כ -70% מהזמן (אחריות לשנה) ומאמינה שמספיק חיוכים יוכלו לשנות את העולם.
כינוי:  נ ג ה

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2004

כמה זה רבבה בגימטריה?


 

לא שהגודל קובע, ולא שמישהו סופר, אבל עשרת אלפים כניסות!!! היפ היפ הוריי!!

 

אז נכון שתשעים אחוז הם אנשים מקירבת דם ראשונה או שכירים שאני משלמת להם בשביל להיכנס ולעשות refresh, אבל בכל זאת זה מרגש ומשמח. הרבה מים זרמו מאז חגיגות האלף (חלקם מים של הגנגס), ועדיין זה מרגיש כאילו הבייבי הזה נולד רק אתמול. 

 

מה היה לנו? (חוץ מפלאגים, פלטינות...) קצת ענייני נשים-גברים-ילדים-ומה-שבינהם, קצת פחדים (ועוד קצת פחדים), קצת אקשן, וקצת שיעמום. קצת ארצות ניכר (בעיקר הודו, אבל גם טיפה מניו-זילנד), וקצת ארץ הקודש, בעיקר תל אביב, והחיים בעיר הגדולה - הלימודים, התחביבים, החברים  והדייטים.

 

ודקה לפני שאני מתחילה לעשות לעצמי חיים שכאלה ולספר לכם על הפעם הראשונה שהלכתי לשירותים בכוחות עצמי, אני רק רוצה להגיד תודה ענקית לכל הנוגעים בדבר, שזה אומר לכל אלו שהקדישו מזמנם היקר, בשביל לקרוא את  החוכמולוגיות שלי.

 

הבית של פיסטוק בן חצי שנה, הדלת נפתחה כבר 10000 פעמים, אני מקווה שאתם כבר מרגישים בבית!

 

 

 




נכתב על ידי נ ג ה , 12/1/2004 00:14  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



83,691
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ ג ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ ג ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)