לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אני נגה, מכורה לחיבוקים, לחידות ולחברים. בריאה נפשית כ -70% מהזמן (אחריות לשנה) ומאמינה שמספיק חיוכים יוכלו לשנות את העולם.
כינוי:  נ ג ה

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

3/2004

הפסקה


 

בלי להיות דרמטית ובלי לצאת בהצהרות בלתי הפיכות, אני לוקחת הפסקה, זמנית או תמידית, מחיי הבלוגספירה שלי. דקה לפני (בתקווה שלא דקה אחרי) שאני מתחילה למחזר את עצמי לעייפה, ושתי דקות לפני שאני מצטרפת ל"מכורים לאינטרנט אנונימיים", אני מתפנה כדי לבלות קצת יותר זמן ב"עולם האמיתי" (במילים אחרות: 3 שעות שינה בלילה אינן מספיקות לשימור כישורים קוגנטיביים נחוצים).

 

אז סיכום ביניים קצר שלא יקח יותר משלוש שורות: 8 חודשים, 17,000 ומשהו כניסות, 101 מנויים, 82 פוסטים, צחוק אחד או שניים, דמעה אחת או שתיים (שלי - מזמן הייתי צריכה להחליף את העדשות), וחיבוק וירטואלי ענקי.

 

רק כדי להסיר ספק - זה לא בלוג פיקטיבי, וכל מה שכתוב פה, למעט חזיונות שוא של המחברת, הוא אמיתי.

 

בטח אני אגיח פה ושם לכתוב משהו (אף פעם לא היה לי חוט שדרה), אבל בינתיים אריבדרצ'י.

 

אוהבת את כל מי שנכנס, את כל מי שהגדיל לעשות וקרא, את כל מי שהגדיל לעשות עוד יותר והגיב.
וגם את מי שלא.

 

                                                      

 


 

 





 

הפעם אני אלנקק את עצמי (מגלומניות לשמה, אני יודעת...).
אלה הפייבוריטים שלי:

 

המדריך לטרמפיסטית בניו זילנד (כי פה בעצם הכל התחיל)

עניינים שבינו לבינהטיפים לדייט ראשון, (וההמשך), על למה אני עדיין סינגלית, ועל המרחק בין מאדים לנגה.

ענייני השכלה ואינטלקט: על הפקולטה למדעים מדוייקים , והספרייה שלה, על איך אני מנסה לזייף אי-קיו, במקביל להתכווצות המוח שלי.

על ענייני טכנולוגיה וקידמה: מאבקיי האינסופיים עם המחשב, ומאבקי העבר עם האוטו

על נפלאותיה של תל אביב, והקפיצה להודו.

על הפחדים שלי, על התקוות, ועל החלומות.

 

ועל כל השאר - מצד שמאל.

 

תודה.

 

נכתב על ידי נ ג ה , 7/3/2004 14:14  
71 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



83,691
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ ג ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ ג ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)