לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אני נגה, מכורה לחיבוקים, לחידות ולחברים. בריאה נפשית כ -70% מהזמן (אחריות לשנה) ומאמינה שמספיק חיוכים יוכלו לשנות את העולם.
כינוי:  נ ג ה

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2007

האמת העירומה (וגם אימון בשיווק עצמי)


לפעמים נדמה שהעולם כולו מריח מסקס. הדוגמנית התורנית בביקיני הקטן מפרסמת משקה קל, הטלנובלה הנערצת על בני ה-14 משובצת בסצינות כחלחלות, הפורנו באינטרנט פורח, וחנויות מוצרי המין שוקקות חיים ולקוחות. אנחנו חיים בעולם של פתיחות מינית, של מתירנות, ושל חוסר גבולות. עולם בו הפיק-אפ ברים מהווים כור היתוך להוט לגברים ונשים כאחד. עולם בו סקס הוא מוצר צריכה, ולפעמים אפילו סוג של אידיאולוגיה.

 

בגלל זה מפתיע לגלות שדווקא בעולם שבו הכל מותר, הכל בחוץ והכל לגיטימי, מוצאות עצמן כל כך הרבה נשים במפגש מאוד לא פשוט עם המיניות של עצמן. חלקן נפגעו בעבר, או אולי נפגעות עדיין בהווה מגברים שעברו את הקו האדום במקרה הטוב, ואנסו את גופן ונשמתן במקרה הרע.

 

אבל לא צריך ללכת כל כך רחוק. נשים רבות אינן חיות בשלום עם גופן, הרבה מהן סובלות מווריאציה כלשהי של הפרעת אכילה, או אינן יודעות מה עושה להן טוב, או מקיימות יחסי מין כי צריך, או מעולם לא גמרו מחדירה, או מעולם לא דיברו על הנושאים האלה עם נפש חיה.

 

עבור רבות מאיתנו מהווה המין סוג של טאבו. אנחנו נדבר על זוגיות על כל היבטיה, אנחנו נדבר על הבוס שעיצבן אותנו, אנחנו נדבר על השאיפות והחלומות שלנו, אנחנו נחלוק ונפרק כל רגש שעולה. אבל אנחנו לא נדבר על התשוקות, על היצרים, או על אורגזמה. חלק מאיתנו נבוכות מדי, חלק עצורות, וחלק פשוט לא יודעות מאיפה להתחיל.

 

דלית-יעל איזן, אשה שעובדת עם ולמען נשים, החליטה לפני כמה שנים להתמקד בתחום של מיניות נשית. "אני רואה אותן מסתובבות, הולכות להן מכאן לשם, שותקות או מדברות. לבושות בחליפות, בטרנינג, בצעיף, ענודות תכשיטים, מטופחות, זנוחות, עייפות, מדהימות, נשיות, שופעות, נמרצות. מנסיוני לאורך השנים, בפגישה אינטימית עם אותן הנשים בדיוק, נחשפת אמת מפתיעה ומכאיבה על חיי המין שלהן. נראה שכמעט כולן מתוסכלות בצורה כזאת או אחרת מחיי המין שלהן, רובן לא חושבות אפילו על האפשרות לשפר את זה, לא משנה באיזה גיל הן נמצאות, וחלקן פשוט ויתרו על הנאה בתחום הזה".

 

היא מתארת מציאות שרובנו מעדיפות לטאטא מתחת לשטיח. "אם הן נשואות, הן פשוט עושות את זה. זה הכל. זה הופך להיות עוד מטלה בסדר היום העמוס שלהן. אבל גם אם הן רווקות פנויות בגיל שכבר אפשר להתחיל, אז הן עדיין ואולי אף יותר, רחוקות מחיי מין נעימים, טובים ומספקים. לרוב הן פשוט לא מצליחות ליהנות מדבר שהוא כל כך טבעי ויפה. הן מסתבכות עם הציפיות מהן, עם הדימויים שיש להן, עם הבושה והפחדים, עם הניסיון לרצות, עם העוצמות והדרישות. הן יודעות שלא כך זה אמור להיות, אבל לרוב נשארות במצב הזה כל חייהן, אלא אם כן מתרחש משהו מאוד משמעותי, כמו פרטנר מאוד קשוב ומבין, התפתחות אישית או קושי בריאותי או פנימי שמתחיל תהליך של הבראה. זו אחת הסיבות שבחרתי לעסוק בתחום הזה של מיניות נשית, תחום שכמעט כפה את עצמו עליי, במובן הטוב ביותר של זה. אני רוצה לתת לנושא כל כך חשוב ומדהים ומופלא, עם פוטנציאל של אדמה רועדת, מקום משלו. לפתוח לנשים את האפשרות ליהנות. כמה פשוט. ודרכו להגיע אל המקורות האמיתיים של העוצמה, לשתף ביופי והקסם ולגלות שזה באמת אפשרי. באמת שכן. גם אם חלפו שנים וגם אם אתן רק בתחילתו של המסע".

 

מתוך האמונה הזאת שהכל אפשרי, נולדה סדרה ייחודית של מפגשי התעוררות בנושא המיניות הנשית, מפגשים המיועדים לכל אשה המעוניינת לפגוש את מה שעומד בינה לבין היכולת ליהנות ממין, בפשטות. לא מדובר בקורס טנטרה שמבהיר את ההבדל בין אורגזמה וגינאלית לצוואר-רחמית, גם לא בלקט עצות לגיוון חיי המין או הדרכה סקסולוגית לצעצועי מין (בלי לזלזל כמובן בחשיבות כל הנ"ל). אלא במסע של חקירה משותפת.

 

מעגלי נשים של היום הם ניסיון לשמר מסורת של חברות עתיקות ושבטיות יותר, חברות בהן נשים שהו יותר ביחד, וכתוצאה מזה גם דיברו הרבה יותר. אנחנו מאמינות שביחד, אפשר לרפא מקומות כואבים, להעז להתבונן פנימה לעומקים חדשים ולהתחבר אל מיניות בריאה ומלאת עוצמה. הסיבוב הראשון של הסדנה התקיים בחודש אוגוסט. התהליכים החזקים שעברו המשתתפות כמו גם אנחנו כמנחות, והעוצמות שעלו בחדר, רק הבהירו לנו עד כמה הנושא הזה זועק שייגעו בו, ועד כמה כולנו, כנשים, ראויות שנישמע.

 

כדי להמשיך את הזרימה של הריפוי, אנחנו מייעדות מעשר מהכנסות הסדנה לתרומה לנפגעות תקיפה מינית.

 

 

 

פרטים באתר שלי ובאתר של דלית

נכתב על ידי נ ג ה , 22/10/2007 07:30  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



83,691
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ ג ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ ג ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)