לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אני נגה, מכורה לחיבוקים, לחידות ולחברים. בריאה נפשית כ -70% מהזמן (אחריות לשנה) ומאמינה שמספיק חיוכים יוכלו לשנות את העולם.
כינוי:  נ ג ה

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2008

על סופים והתחלות


חתונות תמיד נחגגות קבל עם ועדה. פרידות נשארות בשקט בחדרי חדרים.

וגם אני, למרות נטייתי הטבעית לתעד את האירועים המכוננים של חיי בפוסטים מפורטים, החלטתי לא לחשוף הפעם למה, וכמה, ומתי, ואיך. מתוך הרבה כבוד והרבה אהבה לאיש אשר לצידו צעדתי בארבע השנים האחרונות. וכבר לא.

 

עם סלט של רגשות בבטן, אני מתחילה לעכל את הרעיון של להיות שוב לבד, וגם מתחילה - למרות הבית החם שמספקים לי חברים אוהבים - לחפש לי את הפינה שלי.

 

לפני שבועיים ביקרתי חבר שגר במיראמר שבמכמורת, ומשהו בתוכי היקליק. היה ברור לי לגמרי ששם בדיוק אני צריכה לגור, ושבכל פעם שאמרתי את המשפט "יום יבוא ואני אגור ליד הים" דיברתי לא על חיי הגמלאות אלא על ממש עכשיו. בינתיים, היקום עדיין לא מסונכרן איתי ואין עדיין דירה ריקה שמחכה לי עם שלט "וולקאם נגה", אבל ברור לי שזה רק עניין של זמן, אמונה וקצת דחיפות עידוד בעלייה. וזה המקום בו אתם נכנסים לתמונה, כי אני מאמינה גדולה ב"שלח לחמך על פני המים".

 

אם אתם יודעים על דירת שני חדרים לפחות, איזור מכמורת/בית-ינאי, דירה ששומעים ממנה את הגלים ורצוי גם רואים ממנה שקיעות.

שלחו לי מייל. בתמורה תקבלו שיר תודה בחרוזים אוויליים, נאמנות לעולמי עד, וצדף עם חור..

 

מהמחקר הראשוני שערכתי הבנתי כבר שדירה באיזור הזה היא בעיקר עניין של קומבינות, קשרים, מעטפות חומות מתחת לשולחן, ובעיקר התערבות של כוח עליון. אז אם אתם מכירים איזה בעל-בית, זרקו איזו מילה טובה - תגידו לו שאני שכנה שקטה (תשעים אחוז מהזמן), שומרת על הקירות (כתומים) ולא עושה רעש בין שתיים לארבע.

 

בשמחות,

וגם בכל השאר,

נגה

 



 

 

 

נכתב על ידי נ ג ה , 29/5/2008 20:33  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



83,691
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ ג ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ ג ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)