לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אני נגה, מכורה לחיבוקים, לחידות ולחברים. בריאה נפשית כ -70% מהזמן (אחריות לשנה) ומאמינה שמספיק חיוכים יוכלו לשנות את העולם.
כינוי:  נ ג ה

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2003    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2003

ברוכים הבאים...


אהלן,
מכיון שאני אורחת חדשה לחלוטין בעולם הבלוגים, אין לי מושג אם אזכה פה לקבלת פנים לבבית או לשתיקה רועמת...
השעה שלוש בלילה, אין שום סיכוי שאני ארדם (אחרי הכבשה ה-581 הפסקתי לנסות), אז במקום החלטתי לצעוד במשעולי הסייבר, לכתוב אל קוראים ערטילאים (בטח יהיו איזה שניים מעפולה), ובעיקר לתכנן את נקמתי בדני רופ (שהרי צריך למצוא שעיר לעזאזל לחמסין הזה, עמך הסליחה, דני).
אז אני נגה, במקור "ערסית מהקריות" וכיום סטודנטית לתואר שני בביואינפורמטיקה (כן, אני יודעת שזה נשמע כמו קללה, לא, זה לא יקרה שנית) באוניברסיטת תל אביב.
במסגרת עיסוקיי האיזוטרים, שנועדו לשבור את השגרה של אלגוריתמים על גרפים (מישהו צריך לעשות את העבודה השחורה), אני רוקדת קונטקט, לומדת תיאטרון פלייבק, ומנסה באופן קונסיסטנטי אם כי עקר, להגדיל את כמות השעות ביממה.
בהנחה שאני לא כותבת אל ואקום, אני מאחלת לכולכם שבוע קסום, והרבה רמזורים ירוקים.
נשיקות...
 

נכתב על ידי נ ג ה , 7/7/2003 02:22  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



83,691
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ ג ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ ג ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)