לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Day after Day


ושמישהו ינסה לעצור אותי!!!

כינוי: 

בת: 36

ICQ: 216763743 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

דממה...


רק רציתי לפרוק קצת על הנייר (במחשב...) את העייפות שיש בפנים.

האמת שנהייתי בן אדם שאני לא אוהבת במיוחד, ממהרת להיכנס למריבות, מתווכחת הרבה, והכי חשוב - הראש לא מפסיק לרוץ.

הלוואי הייתה גלולה (שאינה סם אנשים!!!) שבעזרתה יכולתי למצוא קצת שקט נפשי.

מכירים שהראש לא מפסיק לרוץ והוא כואב כל הזמן בגלל הרעש התמידי? דיונים עם עצמי, ויכוחים, מריבות ודמיונות שפשוט לא עוזבים??

 

אין לי שום סיבה להיות אומללה כמובן, יש לי עבודה טובה עם בעל מדהים וכלבה יפה. אחי גר לידי ואמא תמיד במרחק שיחת טלפון. אין הרבה חברים כי אני רחוקה מהבית אבל בכל זאת יש מספיק אם אני צריכה.

למרות כל אלה אני עדיין מוצאת סיבות להיות ממורמרת על עצמי... כמובן שזה הקורבן שבי וכמובן שאני מודעת אבל בחייכם, כמה אפשר להילחם בו???

 

אני רק רוצה קצת שקט, קצת דממה, רק לשתוק...

 

נכתב על ידי , 8/12/2008 12:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,653
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiliron אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miliron ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)