לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

This Ain't a Scene


בדרך להיות שחקן!

Avatarכינוי:  חן..ככה סתם!

בן: 34



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

גדנ"ע ודברים אחרים


וואוו קודם כל אני לא מאמין שאני שוב כותב אחרי הפסקה של משהו כמו 9-10 חודשים . איזה כיף לחזור .

טוב מה קרה לי בזמן שלא הייתי פה.

טוב השלמתי קורס דיבוב ...התגייסתי....יאייייייי איזה כיף (?) לי

טוב אז אני כבר 7 חודשים בצבא. אני מפקד בבסיס גדנ"ע צלמון (נחשון אימפריה).

ועכשיו הציעו לי לצאת לקצונה.

נשמע אידיאלי נכון??

אז זהו שלא....

קשה בגדנ"ע נוער ישראלי פוסט מודרני מעצבן שחושב שהוא מגיע לגדנ"ע כדי לעשות צחוקים.

לעזאזל מישהו מוכן להסביר לי בבקשה מתי הפכה הגדנ"ע לבדיחה, אני יודע מהשכבה שלי בבית הספר שכאשר הוצע לנו לצאת לגדנ"ע היינו כל כך נלהבים ומוכנים למשמעת צבאית.

לעומתנו,ולעומת עוד בתי ספר ומסגרות בארץ אני לא אכליל את כולם, עשרות מסגרות של נוער נורמטיבי לחלוטין מגיעים לגדנ"ע במטרה לשגע את המפקדים ולעשות צחוקים ושיגועים.

מתי הנוער במדינה שלנו איבד את הערכים שבשבילם לחמו כל כך הרבה אנשים.

כמה זה כבר קשה לעמוד בשקט כשמניפים את דגל המדינה ושרים את התקווה? אפשר להגיד לי??.

אני לא מבין. ואיפה הכבוד הבסיסי לאדם?

שלא תבינו אותי לא נכון אני לא אומר שכל הנוער הישראלי הוא כזה אבל רבים מהם,ותסלחו לי על הביטוי, פשוט לא זורקים זין

אני חושב שדבר כזה צריך לבוא עם אמונה ואהבה למולדת אבל במקום זה זה הופך להתמודדות יומיומית של המפקדים.

הגדנ"ע מבחינתי זו זכות לא כל מדינה תשקיע סכומי עתק רק בשביל להכין את המלש"בים (מיועדים לשירות הביטחון למי שלא יודע) לשירותם הצבאי.

מישהו מסכים ?? מישהו מוכן לתת הסבר מספק??

בכל מקרה אסור לי גם לשכוח שיש נוער מדהים במדינה למרות שלפעמים הם יכולים להיות קשים הם מכבדים וצמאים לידע ומקסימים.

מה שלפי דעתי הנוער צריך להבין שככל שהם יעשו פחות בעיות בגדנ"ע הם יהנו יותר וילמדו יותר ואני מקווה שאם יש כאן מישהו שקורא את הקטע הזה שמיועד להגיע לגדנ"ע זה שינה בו משהו והוא יתנהג בהתאם לכניסה למסגרת שהיא צבאית.

 

מי שלא יודע מה זה הינה הסבר על פוסט מודרניזם http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%95%D7%A1%D7%98_%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%A8%D7%A0%D7%99%D7%96%D7%9D

 

נכתב על ידי חן..ככה סתם! , 26/9/2008 22:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Shori no Hayami ב-27/9/2008 13:16
 





6,502
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחן..ככה סתם! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חן..ככה סתם! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)