לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Popstar Researching Oblivion


I've discounted suicide in favor of killing everyone else in the world instead


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

סמסים 2


מאת: אמיליזציה

תוכן: The ogre's butt!

 

מאת: אמיליזציה

תוכן: He's still masturbating

 

מאת: נעם

תוכן: הבליץ נכשל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

מאת: צ'ק

תוכן: חתיכת כלב, האייפוד שלי לא עובד בגללך והמים ששפכת עלי

 

מאת: אריאל

תוכן: אלוהי ההאנגאובר

 

מאת: רעננוס

תוכן: באורסול טויט?

 

מאת: טבסקו

תוכן: אני מחרבן הבית פתוח

 

מאת: אבו מאני

תוכן: בפפגא לכאורה לא היו

 

מאת: בטפלאג

תוכן: you don't have to be all JEW about it

 

מאת: אבו לחץ

תוכן: הידעת? בבירה יש הורמונים נשיים. אם שותים יותר מידי מתחילים לדבר שטויות ולנהוג חרא

 

מאת: אמיליזציה

תוכן: So, was Willy set free? Was he dipped in the void of ecstasy?

 

מאת: מתן

תוכן: האפיפיור משוכנע שהאל מדבר מגרונו... לפחות ניסיתי

 

מאת: ג'ינג'י

תוכן: יורי מאכיל אותי זין, חכה כמה דקות

 

מאת: אבו לחץ

תוכן: שיבצו אותי להוגוורטס

 

מאת: השייח

תוכן: נראה לי שזיהיתי את *** ***** נכנס לאוטו ליד אגאדיר. רטיבות גבוהה זוהתה בסביבה מנוקבת ברדיוס רחב.

 

מאת: השייח

תוכן: בוא נגיד שבנקודת החיתוך של הגליל המדובר ותחום ההגדרה שלי הייתה סירקולציה רצינית

 

מאת: חמו

תוכן: תחת רופס!

 

מאת: לירוי ג'נקינס

תוכן: הלכו לי המשקפיים

 

אני חושב שאחד הדברים הכי כיפים בלכתוב את כל החרטבונה הזה הוא לעבור על ההודעות המלוכלכות שהצטברו אצלי. אני רוצה לכתוב קומיקס אבל אין לי מספיק קוקאין בשביל זה.

 



נכתב על ידי Ghost of The Bollocks To Come , 9/5/2011 00:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Ghost of The Bollocks To Come

בן: 36

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

56,841

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGhost of The Bollocks To Come אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ghost of The Bollocks To Come ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)