לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

SleeplesStorieS


יש יותר מידי שטויות שמתרוצצות לי בראש, חשבתי לעשות קצת סדר, ואולי למצוא מקום לעוד כמה מחשבות רציניות..

Avatarכינוי:  Lightly Sparkling

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

רק רציתי לכתוב


שאני אוהבת אותך. כלכך.

ואת היצור הכי מקסים שיש בעולמות.

ואני מאוד מרוצה שאת שלי. ורגועה. ובטוחה. ושמחה (הכי שמחה שאת שלי).

וטוב לי שאת פה. תמיד.

קטן

נכתב על ידי Lightly Sparkling , 21/3/2009 01:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightly Sparkling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lightly Sparkling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)