לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

געגועים לעכשיו וכאן


נו אז הצלחתם להגיע לפה ...? יופי תשארו - תכייף יגיע קוסם

Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

שפעת ה.....


כחחחחח, כחחחחח, כחחחח ...  ( ליחה + שיעול בגרון ).

סליחה , סליחה , סליחה !!! אדון , אתה בבקשה לחכות בסובלנות בתור כמו כולם, כן!

בחיי , אני פה כבר מהבוקר וזה נדחף ... נו .. מה .... אני מחכה לדוקטורית שתבוא כמו כולם. אני רק נכנס, מתפשט, והיא ממששת ת’ביצים... וזהו....

מה זאת אומרת "פה לא מירפאה" ???
היא הרי כבר ממששת לי על בסיס קבוע חודשים אחת לשבוע יום שישי ב4 !


מכוון ליווי אתה אומר ? הרופא זה קומה למטה אתה אומר ...
................................

נו שווין, אני תכייף הולך לשם...
למה אני לא הולך תכייף עכשיו ? מה זאת אומרת? הרי התור שלי תכייף מגיע. מה , שאני אוותר על התור? הרי אני פה מהבוקר!

כחחחחחחח, כחחחחח, כחחחחחחח (ליחה + שיעול בגרון )

________________________________________

נכתב כתגובית לאיפי טומבי. אבל הצחקתי ת'צמי... אז הינה.... חחחחחחחחח

חורף נעים לכולם.
נכתב על ידי , 18/11/2009 08:20   בקטגוריות סתם  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-28/6/2010 07:52
 





15,721
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשמיים כחולים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שמיים כחולים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)