לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


spotting the subtleties of the world's texture
כינוי: 

בת: 54

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2004

בזמן שכססת (17 ימים)


 

משהו שאנשים לא מבינים לגבי כאבים פסיכוסומטיים: גם אם הסיבות לכאב מקורן נפשי ולא גופני,

כאב פסיכוסומטי עדיין כואב ככל כאב אחר. כן, גם ההבנה שהוא פסיכוסומטי אינה מאדה אותו.

 

נשברה לי שן, סתם ככה באמצע היום (אוקיי, בזמן שכססתי ציפורן), כנראה תוצר של חריקות שיניים ליליות.

(יש לי פחד קשה מרופאי שיניים, אחרי שאחד מהם הכניס לי סטירה בילדותי, כי העזתי להתלונן שהוא מכאיב)


אני אלופה בזה: להעמיד פנים שאני הכי אדישה בעולם, ממש בודהה של השאננות,

ומבפנים להתכרסם עד העצם.

לדעתי זו הסיבה (ולא גידול, למרות שכהיפוכונדרית מושבעת אני ממהרת לחשוד) שסבלתי מכאב ראש מטריד למדי בכל בוקר משך השבועיים האחרונים, כולל יומיים של סחרחורות משונות. לקום בבוקר עם כאב ראש זה לא תענוג, אבל סחרחורות, גם הקלות יותר, מפחידות פי כמה, הסחרחורת מקמטת את העולם למשהו מוכר אך מעוות, ומתחשק להגיד לה, למציאות, בטון מאיים: אם תמשיכי לעשות פרצוף, הוא ייתקע לך ככה לכל החיים.

באורח לא בלתי צפוי, ככל שהפרויקט הזה החל לפתור את עצמו, כך הרגשתי יותר טוב,

מה שאיפשר להאיץ את הטורים בראש למהירויות עברייניות ממש.

הפרויקט? בשלבי ליטוש-מחשבה אחרונים, לפני תחילת שלב הביצוע.
לו רציתי לפרט את כל הגלגולים שעברו עלינו, הייתי מבלה שעות בכתיבה, והשעות הללו, כמו שאומרים, נחוצות במקום ממנו הן מגיעות. אסכם, שרעיונות באו והלכו כדוגמניות מסלול על ספידים, ושכאבי הראש פסקו בערך בשבת הזו, כשקיבלתי – ככה סתם, באמצע הרחוב – במתנה את אבן-הראשה, סביבה מסתדר הפרויקט כאילו תמיד המתין לי שם,

וכל שהיה עלי לעשות הוא לכייר אותו מהחומר האפור, הלח.

הראש מזדמזם קשות, קשה להתרכז כאן. יותר מדי קולות, פחות זמן לחשוב.

עמכם הסליחה. סברתי שזה יהיה פשוט לשתף אתכם בשלבים, אבל אני פשוט לא מצליחה להדביק את קצב המחשבות, על אחת כמה וכמה לכתוב אותן, מתרוצצות ככחבורת כלבים מזי רעב שהריחו פסטרמה מאחורי גדר נמוכה.

אני מתנצלת בפני כל מי שלא עניתי להם עדיין כאן ובעיקר במייל, זה בהחלט בתוכנית, אני מקווה שבקרוב.

נ.ב. אם יש טכנולוג מזון באולם, או כימאי שמתמחה במייצבים, מאוד אשמח לדבר איתכם, תודה.


הפעם בפינת שלטים שהצהילו את רוחנו: אמא, אני לא רוצה להיגמל.

נכתב על ידי , 6/12/2004 22:58   בקטגוריות 23 בדצמבר  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רדרל ב-18/12/2004 18:46



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזו ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זו ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)