לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


spotting the subtleties of the world's texture
כינוי: 

בת: 54

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2003

תבואי תלכי


 
זה עשה לי פלאשבק לשנות התשעים

זה עשה לי פלאשבק לשנות התשעים

זה עשה לי פלאשבק לשנות התשעים

(או אולי זה היה דז'ה וו?)




 

את רשומה עכשיו? הבאת את התיק שלך מלמטה? תבואי, תלכי. חסרה חותמת מזכירות. תבואי תלכי. יש חותמת? יופי. עכשיו בשביל זה וזה צריך פטור מהוועדה. תבואי תלכי. את יכולה לפקסס בדואר, אבל אז אני לא מבטיחה שנעשה את זה ראשון. תביאי בעצמך, הכי טוב. תבואי תלכי. לא לא, את זה את לא יכולה, זה כבר מזמן מלא. לא, ביום רביעי אין שום דבר אחר. תבואי תלכי. אולי תקחי משהו אחר? תחשבי על זה בינתיים. תבואי תלכי. אה, אבל בשביל זה את צריכה קודם יסודות, עשית? אז תביאי גיליון מסכם. לא, גם זה כבר מפוצץ. תבואי תלכי. מה זאת אומרת משנה אחרת? תלוי מי. כן, זה דווקא בסדר. אבל תבקשי ממנו אישור מיוחד. דברי איתו, אולי הוא יסכים. תבואי תלכי. אחר כך תחתימי את ראש המגמה. תבואי תלכי. שבי בינתיים, עד שאני מסיימת לטפל בו. תבואי תלכי. אנחנו יוצאים לחצי שעה הפסקת צהריים, תבואי תלכי. המחשב נפל, תכף יבוא התומך. תבואי תלכי. יש בעיה עם המדפסת, אי אפשר להדפיס עכשיו, נשלח לך כבר בדואר. תבואי תלכי. חתמת כבר על טופס התחייבות? מישהו מממן לך? לא? אז תחתמי גם כאן וכאן. תבואי תלכי. אוי, הוא לא שמר לי כלום, בואי ננסה עוד פעם. שבי, שבי, למה את עומדת? בואי בואי, שבי.

 
(יש ימים שאני לא יודעת אם יותר בא לי לבכות או יותר בא לי להרביץ למישהו עד שהוא יבכה)
 

נכתב על ידי , 29/7/2003 17:52  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זו ש ב-30/7/2003 22:39



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזו ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זו ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)