לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


spotting the subtleties of the world's texture
כינוי: 

בת: 54

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2003

אקטואליה: מיני פוסט בלבן


 


העבודה השניה שהגשתי לתרגיל "ציור עגול", קראתי לה  "post coitum baloons"

 

 

 


איפה היית ביום


בו תפסו את סדאם, מה


היו מעשיך בעת מסיבת


העיתונאים, אל מול מצלמות


טלוויזיה, פה פעור ופנס,


להוציא לשון עד הסוף,


עכשיו תגידי "אה",


או תתני להציץ


בשדיים שלך כשאת


מתלבשת, אעמיד


פנים שלא הסתכלתי,


אימרי לי, מה


עבר לך בראש


כשתפסו את


האיש הרע, יא פושעת


רכה ונמלֶטֶת, רודנית


של חוטיני, צוררת


קטנה של מיטה,


חכי, יום אחד


אעשה בך שפטים,


אפשיטך במשפט ראווה.


 


 


 


 


[הוא ואני, אגב, נפרדנו סופית כששב מחו"ל, לפני שבוע.


זו, אני מקווה, תחילתה (אמצעיתה?) של ידידות מופלאה.


אני לא יודעת איך בעצם זה נמשך עד עכשיו.


כנראה משום שאני ממש גרועה בסוֹפים.


ומפני שאני אוהבת אותו


והוא יקר לי.


ככה ש -


סוף כזה, כמעט נטול כאב. סוף לייט]


 


 

נכתב על ידי , 15/12/2003 22:36  
84 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ?MoRaN? ב-24/12/2003 10:15



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזו ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זו ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)