לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


spotting the subtleties of the world's texture
כינוי: 

בת: 54

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2005

קאט בלו


 

החיים מתקשים להתמקד עלי לאחרונה.

(תיאוריה אלטרנטיבית: בכל פעם שמציעים לי הצעה קוסמת, אני מיד נעלמת)
(וחוצמזה, נראה לי שאני עומדת להיות חולה. ואני צריכה עבודה חדשה. אחת שאהנה ממנה)


לוּ היה לי שירות ביטחון כללי, הייתי שולחת את כוחותיו לדלות מן התוך את ארגוני הטרור הפנימיים, להצמיד בתנופה אכזרית את החשודים אל קיר התודעה המצולק, ידיהם כבולות מאחורי הראש, לפשפש בבגדיהם, בכיסיהם, בקרביהם, לחפש את קווי המתאר, לתלוש אותם בכוח ולנסות להדביק חזרה בסוּפּר גלוּ.

די ללכת סביב השיח הבוער 
(תוך כדי חיפוש אתונות ותקיעה בשופר),
הרי אני מכירה את הריח. מונה באצבע את הסימנים.

כן, נדמה שהדכאון מרים
(שוב) את ראשו המטונף.
בתחילה עדִין, לשון הביבים אשר לו לוחכת בעדינות את קצוות היומיום.
תקופה קצרה של פיזור דעת אדיש, והופ, הוא מתחיל בנגיסות קטנות חשאיות.
זה לא יכאב. בהתחלה.
אחר כך לא ישאר מספיק כדי לכאוב, ואהיה קרעים קרעים ריקים, דבוקים בשיירי רקמה.

אני מתבוננת בעיניו המימיות, המשקפות את מבטי.
שנינו יודעים: הוא כבר כמעט כאן. זה לא עניין למשא ומתן.

 


מופע אור פנס הרחוב שרואים כשיושבים בשקט, בחושך, על כס הכבוד בביתי.


(ממילא המלים כמושות בתוכי כעת. נראה. אולי הגיע זמן לשתוק מעט)

 

 

 

[נון בית לפני אחרון: לא יכולה שלא לתהות אם זה מתאים לנושא החם "שרון פורש מהליכוד".

נון בית אחרון: לפעמים אני אטריו. אוטוטו אני הסוס. וכל הזמן: מיני דרמה קווין באקסטרה אקסטרה לארג']

נכתב על ידי , 23/11/2005 17:19  
95 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דרקונית ב-11/12/2005 10:54



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזו ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זו ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)