לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


spotting the subtleties of the world's texture
כינוי: 

בת: 54

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2006

עכשיו בשקט


טקסט מתוך מדריך הטלוויזיה של עכבר העיר 23.2.06 - 2.3.06 

 

 

[לא אמחק כי זה מנוגד להשקפתי שבלוג שייך גם למגיבים בו.

חזרתי מן השלג בגלל הפוסט ארבע פעמים כמעט שחשוב לי שיהיה נגיש כאן,

ומכיוון שמלכתחילה ההתנהגות שלי היתה ילדותית לעילא (אבל הרשיתי לעצמי בכל זאת).

 

עכשיו אני מקשיבה, אם תבואנה מילים, תבואנה.

(כנראה תבואנה, אין לכחש, הן תמיד באות בסוף. כאן או בכסות חדשה, נראה)

כך או אחרת - נעמתם לי. תודה על הכל]

 

 

 

נכתב על ידי , 29/4/2006 21:36  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זו ש ב-7/5/2006 19:00



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזו ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זו ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)