לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


spotting the subtleties of the world's texture
כינוי: 

בת: 54

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2006

תרגילים בשתיקה 2


  


נוף עם ריח ילדות מתכתי, 80X60, שמן על קנווס. ציור השֶמן הראשון שלי, מהשמיני למאי. שֶמן הוא מדיום לרציניים, ואני רצינית, אני? תמיד ציירתי באקריליק. הסמסטר הזה לקחתי קורס בציור שמן. הקלישאה הזו שהיא ריח טרפנטין, ריח שקמתי אליו מדי פעם בבקרי ילדותי. [שאריות טרפנטין ואלכוהול בכוסות נטושות במטבח. שאיפה דקה של טרפנטין עץ, או שמן פשתן, ואסלת הזמן שואבת אותי, רגליים תחילה, אל ביובי הזכרון. אם לחזור רגע לתולעים, זכרונות הם פיסת הבשר הנרקבת, המהבילה, הירקרקת שלי. מה רוצה התולעת? מחפשת שִכחה]

עד כה היו תרגילים. הפעם כשקמתי והתרחקתי שני צעדים מהכַּן, ראיתי שזה נושם, שלמרות השגיאות, שכרגיל, רק אותן אני מצליחה לראות,

(הפתעה) זה ציור.

 

 

 

 

מידה מדויקת של חסד כתיבה הוקצבה לי, נראה שנוצלה עד תום, היא אומרת לעצמה.

 

 

 

 

 

נון בית, בשבת הזו, ב 12:00, אבוא לשיח גלריה (ואראה סופסוף את עבודתי תלויה) בתערוכת "מסעות" בגלריה טל, כפר ורדים.

נכתב על ידי , 11/5/2006 21:22  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Rogatka ב-19/5/2006 21:47



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזו ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זו ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)