לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


spotting the subtleties of the world's texture
כינוי: 

בת: 54

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2004

ארקטיקה


[התנצלות: אני לא מצליחה בכלל להשתלט על המייל. אנא, היו סבלניים איתי].

(נכתב בחיפזון אתמול בלילה)
אני כאן, המקלדת כמעט מקלידה מעצמה. הוא ישן בחדר הסמוך. אחת הסיטואציות היותר בנאליות בדברי ימי הרשת. מה נשתנה הלילה הזה?

הוא עטוף ומוגן באאורה הבהירה של אחרי, בזרועות הנמנום. קודם התעורר בבהלה מצלצול הטלפון, שברי שינה תלויים על לחייו. חלם על כור גרעיני בצפון אפריקה, שיש לו אנטומיה נשית. הצרפתים, הוא אמר, היו איכשהוא מעורבים בזה.

הוא מאמין, אמר לי קודם. ואני השבתי לשאלתו השתוקה, שאצלי אי שם בפנים מתחפרת המאמינה, והיא תגיח לאיטה, כשתאמין בך מאמין בי מאמינה בך.


נסיעה בלימוזינה משוריינת דמיונית: בקרת אקלים מכווננת.

היה כאן גם בשבת. החיבור הגופני הנדיר הזה, שקורה פעם בחמש שנים בערך, ממיס את כתפיי ואת קצות אצבעותי וחלקים מן הזרועות ומן הקרסוליים, אבל השידרה, השידרה נותרת נוקשה, אי שם באמצע הגוף עוברת החגורה הארקטית, על פסגות קרחוניה המחודדים מהלכים אנשי שלג ענקיים ומייללים אל הרוח.

המהלך הסיבובי שהביא אותנו עד הלום נראה לי דימיוני פתאום.
מיתוסים מהסוג הפרטי פורצים אל התודעה ומחוסלים על ידי צוות איתור סיכונים מיומן, לבוש אפודי מגן בכתום זוהר.


נסיעה בלימוזינה משוריינת דמיונית: מסנני קרינה אולטרא סגולית מופעלים.



לא יכולתי שיישאר לישון. הייתי חשופה כצדפה. פחדתי להתעורר נגוסה בבוקר.
ועכשיו? כמו שאוהבים להגיד בעיתון, עכשיו הכדור במגרש שלו.

הוא יודע מה עליו לעשות כדי למוסס עוד רכס כפורי. השאלה היא אם ירצה בכך.
והנה אני מניחה שזה מובן מאליו שהארקטיקה תפוג (כשהקוף הארקטית תהפוך בשלמות ל-וו), הנחה שאין לה על מה להתבסס אלא על תכונות החומר המתפרק בקלות שלי.

 

כי בכל זאת, הישג: כשאני נוגעת בו, אני מצליחה להיות בתוך הסיטואציה, איתו, (מלבד נדידות אקראיות וקצרות, כנראה בלתי נמנעות) ולא רק להתבונן מהצד, טכנאית מיומנת של מגע. לא יודעת למה דווקא הוא מצליח לעשות לי את זה. הוא גלוי יותר עכשיו, ובכל זאת, עודו בחזקת נעלם גדול.


נסיעה בלימוזינה משוריינת דמיונית: לוויין תקשורת מאוכן.

(מעבר חד, מכוון, מסיח דעת)
[הייתי אמורה לרדת לסיני בסופהשבוע, אבל האירועים האחרונים מוציאים חשק לצאת מהבית בזמן שרולטת המוות מתחילה להתגלגל ברחובות. זו מתנה יפה לפסח שנתן לנו ראש הממשלה. יותר שווה מתלושים. לא קראתי פרשנויות בעיתונים. אני היחידה שנדמה לה שזה נקרא לכשכש בכלב, כדי שפרשת טננבאום תחוויר לעומת הדם אש ותמרות עשן שיעלו חיש מהר בשדותינו?
ואולי בכל זאת אֵרד. הזדמנות אחרונה לפני שמדליקים שם את כבשני הקיץ]



(אני כל כך פוחדת)

נכתב על ידי , 24/3/2004 19:19  
79 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זו ש ב-10/4/2004 05:54



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזו ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זו ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)