לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


spotting the subtleties of the world's texture
כינוי: 

בת: 54

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2006

שיגורים, נפילות


 


קיבוץ, זה לא המקום ההוא מילדותי



עם דשאים, בריכה, שדות, מטעי פרי,



והתקטננויות בינאישיות, שאפילו הן חלק מהשלווה הגדולה?



אני יודעת שזה טפשי, אבל משום מה



כשהמוות מתנפל על הקיבוץ בטפרים שלופים



זה בלתי נתפש לי אפילו יותר מאשר בכל מקום אחר.



[ולפינת המובן מאליו הדידקטי: אבדן חיי אדם הוא נורא בכל מקום, בעיירת הפיתוח, בכפר, בעיר, במושב, במחנה הפליטים. אבל עבורי, מסתבר, קלישאת הקיבוץ עדיין שרירה. המזרח התיכון יוצא מדעתו, עזבו אותי מאמבולנס אל העתיד, אני רוצה מטוס אל הווה גיאוגרפי אחר!]

נכתב על ידי , 6/8/2006 14:02  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זו ש ב-15/8/2006 14:31



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזו ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זו ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)