לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


spotting the subtleties of the world's texture
כינוי: 

בת: 54

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2004

הערת ביניים


(רגע לפני סלון הדחויים)

אומרים שכל הדברים הטובים בחינם ברשת נכחדים לאיטם. (ובמקרה הזה, אפילו היה מעורב תשלום בעניין).

 

ומה אם לא בא לי ירוק?

הסרגל הזה של נענע שצץ פתאום למעלה מרגיז אותי. זו פרסומת, והיא מכערת לי את הדף.

אני רואה בזה הפרה של הסכם הפרו שלי שאמור לאפשר בלוג נקי מפרסומות.

לא אכפת לי שיצבעו בירוק את כל הדף הראשי, אין לי שומדבר אישי כנגד נענע,

אבל את הפלישה הדורסנית הזו לדף הפרטי שלי אני לא מוכנה לקבל.

אם תימָצֵא דרך להוריד אותה, אוריד. אם לא - בכוונתי לחפש מקום חדש לעבור אליו.

 

[אני מקווה שנענע לא עומדים לחזור על הטעות המטומטמת שוואללה עשו עם קהילות IOL, דוגמא מצוינת לאיך השתלטות עוינת שאינה מבינה את העדינות של המרקם החברתי-וירטואלי יכולה לפורר גם קהילות חזקות מאוד ולרוקן מתוכן קניה שנראתה כדאית. ככה זה כשקונים "הון אנושי", צריך גם להתחשב בו.

בתור אחת שחוותה פעם אחת את הגירוש מהמקום שלה, (ומתעבת מאז את וואללה), מאוד לא בא לי לעבור את זה שוב. ואני מניחה שאני לא היחידה שמרגישה ככה]

זה יהיה אידיוטי אם כולם יברחו מישרא, זה וודאי לא מה שנענע רוצים,

ולכן אולי כדאי שהם ישקלו שנית. (יריב - עיתוי מעולה למילואים!).

 

 

עדכון: בינתיים מתארגנת מחאה. לדעתי יום ללא שימוש הוא לא מה שיפתור את הבעיה,

אבל קודם כל נתארגן, ורק אז נפשוט על המשרדים של נענע, נקשור את העורך לכסאו, ונכריח אותו לצפות בשידורים חוזרים של אסתי המכוערת עד הכניעה! או עד המוות! (של אסתי המכוערת. בשיבה טובה.).


ואלה הכפתורים שהכנתי (אני לא בעד יום ללא ישרא, אני בעד הסרגל יורד או שאנחנו יורדים):

 

       

 

ועוד משהו קטן לחשוב עליו: נענע שייכת לנטוויז'ן. אני לא מנויה שלהם (דוקא היו לי מחשבות. הן נגנזו),

אבל אם אתם כן, אולי זה הזמן לעבור לספק אינטרנט אחר, כחלק מהמחאה. אם אתם בלוגרים מנויי נטויז'ן, או קוראים מנויי נטויז'ן שרוצים להצטרף למאבק, בשלב ראשון מרימים אליהם טלפון ואמרים שרוצים להתנתק. בחברות מהסוג הזה יש מחלקת שימור לקוחות שאליה מועברים לקוחות שמבקשים להתנתק, הם שואלים אותך למה ומנסים להציע לך הצעות קוסמות להישארות. אם כל אחד שמדבר איתם יגיד: "אני רוצה להתנתק בעוד שבוע, במחאה על הדרך בה נענע כבשה את ישראבלוג, אם לא תתערבו, ועוד לקוחות רבים יתקשרו אליכם בקרוב ויעשו כמוני", אני מבטיחה לכם שאחרי כמה כאלה, מנהל/ת מחלקת שימור הלקוחות מרימה טלפון מבוהל לעורך של נענע ושואלת מה לעזאזל הם עושים שם.

 

עדכון נוסף: חכו עם המחאה. נענע הודיעו שהם רוצים לדבר על זה.

 

עדכון אחרון: הוציאו את העז מהבית. עכשיו הסרגל רק אצל מנויים ללא פרו. אני עדיין מצטרפת למחאה שלהם, מתוך סולידריות, אבל לא עוזבת, בשלב זה.

 

 

 

נכתב על ידי , 13/6/2004 11:10  
86 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לורנס סרנדיפיטי ושות’ ב-26/6/2004 12:14



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזו ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זו ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)