לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


spotting the subtleties of the world's texture
כינוי: 

בת: 54

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2003

באובך הנורא הזה


האובך הצהוב ואני יושבים במרפסת, וקשת הצ'לו של דייוויד דרלינג קורעת לי את הגוף לנתחים מדממים. בדרך הנה, הירוק של הרמזורים נראה כחלחל מבעד לעדשת הפילטר השרבי. האספלט הבוער טיגן את סוליות רגליי עד השחמה, הלחות זמזמה וחגה סביבי בטרם התאדתה. חשבתי על המיזוג והמקלחת והדובדבנים הקרירים המחכים לי בבית. פתחתי את הפה, ניסיתי להלחית כמו כלב כדי להתקרר, אבל אחרי שבע נשימות הלשון התחילה להתייבש ולהתקשות. משכתי אותה פנימה והגפתי את השפתיים אחריה. בלעתי רוק בטעם מדבר.

כבר כמה ימים שיבש לי בראש, בלי קשר לחום הזה, בלי קשר לציפורים פעורות המקור, לאנשים המהלכים כאילו מישהו שאב מהם את לשד החיוניות, למדרכות באפור יוקד. אני צמאה. צמאה אל מה שנלקח ממני, אל הפטה מורגנה שהתגלתה לי לרגע קצר בזרועותיך.

אל תברח ממני. אל תברח ממך. בוא ננסה להתנהג כמו שני אנשים שיכולים, נמשש את הנס הזה מבחוץ ונברא לו צורה מיוחדת. הצורה שלנו. אולי יסתבר שבכל זאת אנחנו אפשריים. אפילו אתה. אפילו אני. לא כל יום נוגעים בי ככה. והרוויה הזמנית הזו שהיתה לי איתך, הלגימה הקטנטנה, הצלולה, הצמיאה אותי מאוד.

בבקשה, השקה אותי עוד קצת, כי אני כבר כל כך מעולפת מן המרחקים שלך.

נכתב על ידי , 29/5/2003 18:13  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סטף (: ב-22/7/2010 22:56



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזו ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זו ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)