לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג מוקדש לזכרה של מירב בן-רובי ז"ל שהתאבדה ב18.6.06 ..בגלל שלקחו לה את פיסת הדשא


בלוג מיוחד במינו..תכנסו ותהנו

כינוי: 

בת: 34

ICQ: 296851182 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

היי חזרתי..אחרי שנה שלמה!


טוב אז נכון, שנה שלמה לא כתבתי אבל זה בסדר..

אני חושבת שככה זה כשאת בצבא ההגנה לישראל...מי יתן ולא נדע עוד צה"ל.

 

בכל אופן, אני חושבת שיש לי קצת בעיה.

הגעתי למסקנה שאני לא רואה את עצמי כמו שאחרים רואים אותי.

לפעמים אני חושבת שיש בי יותר, לפעמיים פחות.

 

בתקופה האחרונה שקעתי בדיכאונות רבים, נלחמתי במלחמות שלא שלי.

את האמת לכולנו יש שדים בארון, אבל אני חושבת שאני גוברת עם הכמות שלי.

אני לא חושבת שאני שונה מאחרים, אולי בעצם הצדקנות שלי

אבל אם נגיד את האמת, אני חושבת שאני קצת שונה.

 

יש לי מאבק מתמיד לתקן את העולם, אני לא יכולה לתקן את העולם ולא את האדם.

אני יכולה לתק רק את עצמי.

 

מצחיק אותי פעם חשבתי שהבלוג הזה אולי התפרסם.

חשבתי שאני אהיה יוצרת.

יש לי כלכך הרבה להגיד במשך כעת 5 שנים זאת הייתה הבמה שלי.

כן, מגיל 15 שאני כותבת כן, אפשר לראות שהשתנתי מאוד.

 

עכשיו אני כבר קצת יותר בוגרת.

אני בת 20, אני עוד דקה משתחררת מצה"ל ולחשוב שלפעמיים יש בי עוד תקווה שאני אגיע להיות משהו.

ההורים שלי תמיד לימדו אותי, שאני אוכל להיות משהו רק אם אני אזיז דברים בכוחות עצמי.

אני חושבת שאין לי כלכך הרבה כוחות להזיז דברים.

 

אבל יש לי הרבה מילים...והרבה דברים להגיד לעולם.

אני יודעת שאני רק בן אדם אחד...

אבל אני מתחילה אולי משהו שיגרום לאחד עוד שניים להקשיב לשים לב ואולי לקבל פרספקטיבה אחרת

 

ניראה לי שבנתיים זה מה שאני יכולה לעשות... להמשיך לכתוב, אחרי הכל זה עדיין המקום מפלט הקטן שלי.

 

שיהיה שבוע מעולה לכולנו.

בהמון אהבה ממשיכה לחייך... תמיד

 

קארן בוקסנבוים

נכתב על ידי , 10/4/2010 18:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גיבור העמק ב-19/1/2011 13:28



39,763
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCutie-Q אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Cutie-Q ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)