לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הארגון להורדת המשאיות מכבישי ישראל

הגיגים ומחשבות מאת נשיא הארגון

כינוי:  נשיא הארגון

בן: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2017

להתראות


אז המסך עומד לרדת על ישראבלוג

אני רוצה לכתוב פוסט אחרון, כרגיל אחרי הפסקה של כמה שנים נטולות כתיבה

 

נחשפתי לישרא בשנת 2002 והוקסמתי. את הבלוג הזה, פתחתי שנה לאחר מכן. 

 

הבלוג הזה מהתחלה לא היה ברור. פחדתי להיות חשוף מדי, אז התחלתי אותו כבלוג היתולי כדמות בדויה. לאחר מכן העליתי פה ושם פוסטים אישיים, חלקם חשופים יותר וחלקם פחות. 

 

בעיקר נהניתי לקרוא אחרים. 

 

השתניתי מאוד עם השנים, ובמובנים אחרים נשארתי בדיוק אותו האדם. 

 

אני רוצה להודות לכל מי שאי פעם קרא כאן ובטח ובטח למי שטרח להגיב. אתם אדיבים מאוד.

אני רוצה להודות לכל מי שלקח חלק בהקמת, ניהול ותחזוק הפלטפורמה הזו. אתם אנשים טובים.

 

ומי יודע, אולי עוד קיץ, אנחנו נפגש...

 

חיבוק גדול

אלעד

נכתב על ידי נשיא הארגון , 7/12/2017 18:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלעד ב-28/12/2017 11:33



2,991
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 40 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנשיא הארגון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נשיא הארגון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)