לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008


היי לכולם

 

אפילו לא יודעת איך להתחיל

סוף שבוע טס לו (כרגיל)

ולא עשיתי שום דבר מיוחד ומעניין

היו אמצעים ועדיין היינו תקועים בעיר

 

 

יום ראשון (היום) עבר על הפנים

באתי לבסיס בהרגשה שאין לי כוח לאף אחד ולשום דבר

הייתי עצבנית עם פרצוף חמוץ

והסתובבתי בלי לעשות שום דבר במרפאה

 

*הסבר קטן: אני חובשת במרפאה

יותר נכון אחראית מרפאה

 

מחר אני עושה לילה  בבסיס

וביום רביעי מטווחים יחידתיים

מתה לסיים עם כל זה כבר

נמאסו עלי - הנסיעות הבלתי פוסקות האלו לחיפה

שעתיים לבסיס ושעתיים בחזרה

יאללללה עוד קצת (4 חודשים ושלוש שבועות)

 

אני יודעת שאני יכול להיות סתם מתלוננת ומתבכיינת

אך זה מטרת הבלוג הזה, לא..

לכתוב דברים על מעצבנים עצובים שמחים שקורים לבן אדם וכו'

 

קיצור מקווה שמחר יהיה הרבה יותר טוב

 

באסה רק שחבר שלי סוגר שבת

ואני לא יראה אותו שבועיים

אבל אחרי זה הוא מתחיל לעשות יומיות ואני יהנה ממנו כל יום:)

 

ביום שישי ושבת עבדתי

עשיתי טעימות לכיסונים עם בשר בסופר

4 שעות 100 ש"ח

מאוד משתלם

מקווה שתהייה לי עבודה בסופ"ש הזה

או שאני יחזור למלצר

למרות שממש לא בא לי

 

טוב פה אני מסיימת

תתעדכנו מה קורה איתי בעוד יומיים

 

לילה טוב לכולכם

נכתב על ידי , 24/2/2008 19:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בלי לשים לב הגיע סוף שבוע...:]

זה משמח אותי מאוד

כי זה אומר שעוד פחות שבוע מהפז"ם

ואני מתקרבת לקראת שלבי סיום שירותי הצבאי

 

שגרה

מבאסת לפעמים

והכל בכל מקרה חוזר על עצמו

גם עם כל הרצון העז לשנות אותה

 

טוב לילה טוב שיהיה לכולכם

 

נכתב על ידי , 20/2/2008 23:06  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שלום?

 

נדהמתי לגלות כמה זמן לא הייתי פה...

מסתבר שזה בכלל לא מעט זמן

חצי שנה כבר לא עידכנתי

אני רוצה לחזור ולעשות זאת

 

אז קבלו אותי במחיות כפיים סוערות

כי אני חוזרת ובגדול

 

 

נתראה

נכתב על ידי , 17/2/2008 21:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 37

תמונה



מצב רוח כרגע:


6,831
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לChild of the moon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Child of the moon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)