לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Voices


Listen to me, can you hear me shout?

כינוי:  Just me, alone

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

הבלוג נסגר בשל קוראים לא רצויים- המורים


הבלוג נ-ס-ג-ר בשל כך שהמורים קראו את כל הבלוג וסיפרו הכל לאמא.

 

הם לא מבינים שזה סתם בלוג פריקת רגשות =\

 

 

במקומו לא יקום אחד חדש. <אולי בעצם... =\>

רק הבלוג יצירות ימשיך, בעילום שם כמובן >.>

אני מרגישה כ"כ חרא...

 

כל הדרך הביתה תכננתי איך לכתוב הכל בבלוג ועכשיו אין לי איך =\=\

 

אבל אני מקבלת צומי! 3>

 

 

 

אוהבת את כולכם, תודה לכולם!

ממש ממש תודה.

 

ומי שרוצה אני אביא לו את הבלוג שלי החדש, אם הוא יתפוס אותי במסן או באייסי >.>

[email protected] או 333606753

 

נשיקות לכולם,

ושוב תודה =)

נכתב על ידי Just me, alone , 16/11/2005 19:17  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנו נפגש בסוף דרכים ושאלות


זה כ"כ עצוב, לא כן? :(

 

הטקס היה עצוב למדי, הרבה דמעות ירדו.

כתבתי גם שיר. בראש. הוא יעבור לדף בזמן הקרוב.

 

גם היום הייתה לנו הרצאה על המבט הפלילי של זה.

זה עניין, אבל לא היה רלוונטי. מה פאקינג אכפת לי מה העונש של המשוגע ההוא$#$@^#@!?!

למרות זאת הקשבתי לכל ההרצאה, למרות שזה ממש ממש לא היה נראה ככה.

 

נמנמ...

אוף אני שומעת עכשיו "מישהו" ו"רב החובל"..

ושרה עם המנגינה ועוצרת את הדמעות...

 

 

למה זה היה חייב לקרות?

:(

 

טוב אין לי כח לכתוב את כל מה שרציתי לכתוב.

אני הולכת להפגש אולי עם אייל לעשות את העבודה באנגלית ולעזור לו בגיאומטריה או משו.

להית'.

נכתב על ידי Just me, alone , 15/11/2005 16:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,753
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust me, alone אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just me, alone ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)