לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  tsarina

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

שאלות תלויות באוויר.


מה אתה עושה
כשההורים, וכל מבוגר סביבך בעצם.. מה אתה עושה כשהם מתחילים [ולא מפסיקים] לשאול לגבי העתיד שלך?
שואלים מה אתה רוצה לעשות עם עצמך?

מה אתה עושה כשאין לך תשובה לתת להם?
אתה, עיקר ההשקעה הכספית ונפשית שלהם ב-17 השנים האחרונות,
לא יודע איך להגיד להם.. שפשוט אין לך מושג מה אתה רוצה מעצמך.



אבא התקשר לא מזמן, הוא כנראה מתכנן להגיע לארץ בשבועיים הקרובים. אני לא יודעת עד כמה להאמין לו, סה"כ הוא די טוב בלפזר הבטחות באוויר, אבל אף פעם לא לקיים אותן.
אני לא יודעת אם להתחיל להתרגש, ועד כמה.
אני לא יודעת אם להתחיל לפחד, ועד כמה.

[אני לא יודעת כלום, כבר אמרתי?]



נכתב על ידי tsarina , 4/11/2005 12:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtsarina אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tsarina ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)