לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

הרהורים וחיים תל אביביים


היש תוכנית טלוויזיה גרועה יותר מ"שורדות בבית"? כשחיברו את ליה ונעמה מ"הישרדות" להנחות ביחד תוכנית קיוויתי שהן יביאו את העימות ביניהן ואת האישיות השונה שלהן איתן למסך, אבל כלום, זו תוכנית של שתי חסרות כריזמה עם חיבה מזויפת ביניהן, רגעי שתיקה מביכים והערות מביכות עוד יותר. אין ביניהן שום אינטראקציה אמיתית. בעע.

(הסבר למה אני נאלצת להיתקל בהן: אני מעבירה לרפי רשף, כן כן, אני מחבבת את ה"שלום רפי". וחייבים לסבול את השורדות לפני. בסוף הן יורידו רייטינג לרפי, אפילו אני כבר שוקלת לוותר עליו רק כי אני לא מסוגלת להעביר לערוץ 10 כשהן על המסך).

 


 

היש מצב שהמשטרה תתחיל לאכוף את החוק שאוסר על מכוניות פרטיות לנסוע בנתיב התחבורה ציבורית? ושנהגים יתחילו לאותת כשהם עוברים נתיב?

 


 

שבועות שחלף היה סופ"ש ארוך ומשפחתי במיוחד.

 

 

בתמונה: בן דודי עודד מקליפורניה לא מבין בשיט בשש בש, וכל תור שואל "מה כדאי לי לעשות עכשיו". צירוף מזל שלא ייאמן (ואין מעצבן משחקן קלולס ששואל על הדאבל שהוא הביא "אה, זה טוב?". רר) הביא לכך שהפסדתי לו מארס מביך. ררר.

עוד בתמונה: רגליים של אחינו הקטן וזרוע של האופנוען.

 


 

אני מאוד מרוצה מ"אהבה גדולה" ביס סטארז דרמה. סדרות של HBO הן מראש מצוינות, וזו פשוט מעולה. אם מישהו היה אומר לי שאני אבין לליבן של שלוש נשים הנשואות לגבר אחד, לא הייתי מאמינה.

 


 

אנחנו כה מצטטים מסרטים:

אצלנו בבית, אני אמורה להכין ארוחת ערב והאופנוען רעב, אבל במקום זה אני מפליגה בתיאורים של אחר הצהריים שעברתי.

האופנוען: If you want to cook - cook. Don't talk

 


 

סימן להתבגרות:

כריס קורנל מופיע השבוע בארץ, ובמקום שאני, נערת הגראנג', הבחורה שעדיין חושבת שאדי ודר הוא הזמר מספר 1 ושהאלבום Temple of the Dog הוא אחד מיצירות המופת המופלאות בתבל (ביחד עם Nothing Shocking של ג'יינז אדיקשן והלאב אלבום של קארטר USM) אלך למופע, אני לא אדרוך באזור בכלל. פעם הייתי צעירה ומגניבה, נשבעת!

 


 

אפרופו צעירה ומגניבה, נעבור לפינת עקרת הבית, והיום: שאלת גינון.

יש לי במרפסת אדנית די מכובדת, ובה אני מגדלת עשבי תיבול אורגנים. למרבה הגאווה, העשבים האלה ממש הצליחו לשרוד יותר מיומיים, ואצלי מדובר בשיא.

אלא שלאחרונה גדלו למרגלות עשבי התיבול שלי גם פטריות. אני מניחה שהן רעילות ועל כן לא אוכל אותן, אבל השאלה היא: האם פטריות רעילות הצומחות ליד עשבי תיבול מרעילות גם את עשבי התיבול?

 


פטריות מתחת למליסה שלי.



הבזיליקום מארח פטריה. (מאז שצילמתי זה הפך בפוף מפטריה אחת לכעשרים )



וגם הרוזמרין בעניין של פטריות. זה הולך מעולה עם גמד הגינה שאחינו הקטן קנה לי.

 


 

 

אפרופו צעירים ומגניבים 2#, הבלוג מבקש להצדיע למצעד הגאווה. היה אירוע צבעוני ומשמח, תל אביבי אמיתי.

 

 

 

(צילומים: האופנוען)

 


 

נכתב על ידי עדי בעולם , 14/6/2009 01:35  
91 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי בעולם ב-30/6/2009 11:29



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)