לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

חתולים, צפרדע* ותינוקות


 

זהו, אמרתי לעצמי שאני לא אהיה כזו, אבל אני כן.

לפני כמה ימים שלחתי לאופנוען סמס מאושר: "הוא עשה קקי!".

תהליך הפיכתי לבחורה מגניבה-ומעניינת-נוט! הושלם.

 

 


 

 

חוקי מרפי לתינוקות #1:

 

כשהוא נרדם בצהריים יש שתי אפשרויות:

1. את תמהרי לקפוץ למיטה בעצמך בתקווה לישון. במקרה זה הוא יישן בדיוק 20 דקות ויתעורר, שזה בדיוק 10 דקות אחרי שהצלחת להירדם.

2. תגידי לעצמך "במילא הוא יישן רק 20 דקות, מה הטעם לנסות לישון גם". במקרה זה הוא יישן שעתיים וחצי כל כך עמוק שתצטרכי להעיר אותו כדי לוודא שהוא לא בקומה או משהו.

 

 


 

 

בעקבות חתונה שנסעתי אליה עד זכרון יעקב (ואפרופו - מזל טוב שוב ויק ויהודה!), היש מקום בזכרון יעקב שלא תקועה לו המילה "הברון" בשם?

 

 

 


 

 

חוקי מרפי לתינוקות #2:

 

כשאתם לבד בבית הוא ידפוק לך במשך שעות חיוכים רחבים משל היה שרה נתניהו מול מצלמות לע"מ. כשתפגשו את החברות שלך ותרצי להתגאות הוא לא ינפק בדל חיוך אלא ישמור על ארשת פנים האומרת "אני מתגבר ממש ברגע זה על עצירות של יומיים".

 

 


 

 

מהו המקום הכי טוב לחתול רחוב להתגורר בו? נכון, מרפסת של מסעדת דגים עם סועדים רחומי לב.

זה החתול של מאנטה ריי:

 

 

 

ואפרופו מאנטה ריי, אם לשפוט לפי כמות העגלות שהייתה שם בשעת בוקר, עושה רושם שזה מקום חביב על אימהות בחופשת לידה. ואם כך, לא ראוי להשקיע בפינת החתלה? נאלצתי להחליף קקי אימתני (ראו מייד חוקי מרפי #3) על שידה גבוהה וצרה, מתנודדת קמעא, שמלצרית סילקה ממנה אגרטל ושתי פומלות כדי שיהיה לי מקום לשים עליה את הילד.

 

 


 

 

חוק מרפי לתינוקות #3:

 

אם הוא בעצירות יומיים, הוא ישבור אותה בעת שתשבי עם חברותייך במסעדה האהובה עלייך - שבה אין פינת החתלה - בעודו לובש את בגדי המעצבים ששמרת במיוחד לאירוע (ראו חוק מרפי #4) ויוסיף גם פיפי שיכול לפתור בעיית בצורת של מדינה קטנה. "למה הוא רטוב?" ישתאו חברותייך האימהות המנוסות, ויוסיפו בקול אמפתי אך מפקפק בכישורייך האימהיים: "כנראה שהוא עשה פיפי גדול". מזל שהן לא ראו את הדליפה של הנאמבר טו.

 

 


 

חוק מרפי לתינוקות #4:

 

אם התעלמת מהעצה של עצמך ושוב קנית בגדים מגניבים אך יקרים לילד, לפחות אל תשמרי אותם במשך שבועות לאירוע שבו תפגשי את חברותייך האהובות, כי עד שאתן מארגנות יום להיפגש הבגד כבר צמוד עליו מדי וזו הפעם הראשונה והאחרונה שהוא לובש אותו, ובמילא הן לא הבחינו בבגד אלא רק בזה שהוא רטוב.

 

 


 

ולקינוח, קצת טלוויזיה:

אנחנו מרוצים משקר לי

פחות מטרה (אני חיבבתי, האופנוען לא)

והפייבוריטים בבית הם כרגע העשב של השכן, דקסטר, משפחה מודרנית ואיך פגשתי את אמא.

 


 

*הצפרדע לאילוסטרציה בלבד

(בדיחה פרטית)

נכתב על ידי עדי בעולם , 26/5/2010 16:19  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לי ב-3/6/2010 12:37



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)