לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

אביב הגיע פסח(א) בא


אחח.. אביב. סגרנו שבוע של מזג אוויר כה נאה וכה מהמם ששכחנו שאנגליה. ואז היום באמצע הליכה הביתה תפס אותנו גשם זלעפות ונרטבנו עד לשד עצמותינו. נזכרנו שזה אנגליה.

 

 


 

 

הודעה לכל חברותיי ובת דודי שהציעו לשלוח לי מצרכים לפסח: פה זה לא שבדיה. בכל סופר אזורי גדול יש סקשן של מדפים כשרים, ועכשיו הם גם מלאים במוצרים לפסח. ואני לא מדברת על הסופרים בשכונות היחסית ישראליות או אפילו על הסופרים בצפון לונדון, שזה אזור מאוד יהודי, אלא בכלל, כל סופר גדול, גם במרכז העיר.

 

הנה שלט שתלוי בסיינסבורי'ס (=שופרסל) גדול:

 


 

 

זה סיינסבורי'ס בצפון לונדון ולכן שם הגדילו לעשות, ויש מדפים מלאי מוצרים כשרים לפסח, ובמרחק שני מעברים משם יש מדפים מלאים במוצרים ישראלים/יהודים שלא כשרים לפסח, כולל שלט שמודיע שעשו הפרדה בין המוצרים הכשרים לפסח לבין אלה שלא. בחיי שבסופרים שקניתי בהם בתל אביב עשו פחות מזה.

 

 

המדפים עם המוצרים הלא כשרים לפסח:


 

כן, אתם רואים נכון, יש פה עוגת הבית. מי לעזאזל מתגעגע לזה שצריך את זה עד כאן? ויש גם כמובן שקדי מרק, אבקות מרק למיניהם, חמוצים (די דוחים וממש לא דומים לישראלים, רובם עם סוכר. בעע), ופלים, ושלל דברים נורא מצחיקים לראות כאן (וגם די מבלבל. ביסלי בטעם גריל קרוי כאן ברביקיו. מעניין איך קוראים לביסלי בטעם ברביקיו. עוד לא יצא לי לראות).

 

אז אין מה לדאוג לפסח הכשר שלי. (את יכולה לנשום לרווחה חן*).

(* וגם אתה אסף).

 

 


 

 

 

ונעבור לדברים המגניבים עוד יותר. פסחא. מעכשיו נקרא לו איסטר, כי אם אני קוראת לזה פסחא אני מרגישה כמו ספר מהפיפטיז. אז איסטר. חשבתי שזה חג יפה בשבדיה, אבל לא ידעתי מה זה קישוטי איסטר באמת עד שהגעתי לכאן. כל החנויות מקושטות בטירוף בארנבים, ביצים ואפרוחים. איזה תענוג.

 

דוגמאות למדפי האיסטר בחנויות.

מארקס אנד ספנסר:

 

 












 

 

וסיינסבורי'ס:

 






 

 

האופנוען ואני כמובן הסכמנו שנקנה רק דברים יהודיים ומייד נשברנו וקנינו את זה:

 


 

קופסת האיסטר של מלטיזרס. כוללת ביצת שוקולד ענקית ושלוש חבילות שאמורים למלא את הביצה בעזרתן, של מלטיזרס ועוד שני סוגים של שוקולד, שלכולם, ובכן, יש טעם של מלטיזרס. מה רע.

אני בטוחה שזה ישתלב מעולה בשולחן הסדר שלנו.

 

אבל האמת שחטיף האיסטר הכי טעים שאכלתי עד עכשיו לא הגיע בקופסה הזו, למרות שגם הוא שייך למלטיזרס. ארנב מלטיזר! ארנב שוקולד ממולא בדבר הזה שיש בתוך מלטיזרס פלוס קרם אגוזים. יאמי.


 

ושימו לב למשחק המילים בשם של זה. הו הו הו מרי איסטר.

 

 


 

 

זהו, חוזרת לניקיונות. איפה שמתי את הנוצה והנר?

נכתב על ידי עדי בעולם , 11/4/2011 22:16  
76 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי בעולם ב-22/4/2011 22:52



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)