לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

זה חורף!


חזרנו אתמול מישראל. נחתנו באמצע הלילה ולקחנו מונית עד מפתן הדלת, כך שלא ממש שמתי לב לשינוי במזג האוויר בין ישראל לכאן. היה ביקור מצוין בישראל. גם הספקתי לעבוד קצת. ואני מזכירה את זה כי בין היתר יצא לי לעשות ידיעות על מזג אוויר, והכותרות שחיברתי זעקו "שלג ברמת הגולן" (!!!) על שלג של כמה סנטימטרים, או "סיכוי לשלג בירושלים" (!!!) על הסיכוי הקלוש שפתיתי שלג יימסו להם בשנייה שהם ייגעו בקרקע הירושלמית. פה לעומת זאת, לא היו שום כותרות על שום "סיכוי" (!!!) או "סופה" (!!!!), אבל כשהתעוררנו בבוקר ופתחנו את הווילון, קידם אותנו חלון לבן, פשוט ככה, בגלל השלג שנערם עליו.

אז ככה נראה הבוקר שלנו. במחבת - שקשוקה ים תיכונית. בחלון - נטיפי קרח וסופת שלג אירופיים (השלג שיורד בחוץ לא ממש נקלט במצלמה, אז יש לדמיין):

 



וחוץ מזה, כשהבטנו בחלון החוצה, גילינו שמשהו אירע לשורת האופניים שחונה תמיד מאחורי הבניין:

 



ולקינוח, הנה הגג של הבניין מאחורינו:

 



קצת יותר מרשים מהפתיתים של ירושלים, לא? למרות שהייתי שמחה אם, כמו בעיר הבירה, זה היה נמס עד מחר בבוקר. רק שלא, זה צפוי להישאר עימנו ימים ארוכים, ומבטיח לי החלקות מביכות בכל פעם שאני אלך ברחוב.

נכתב על ידי עדי בעולם , 13/2/2005 22:45   בקטגוריות תמונות בלבן  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי בעולם ב-15/2/2005 12:41



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)