לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

אוכל


ביום שבת אירחנו פה כאמור קבוצת אנשים לארוחת ערב. אחת מהם היתה אחותו, שהביאה לי במתנה צנצנת ריבה. נשמע מוזר, אבל מדובר בריבה הכי טעימה שאכלתי. אחותו והחבר שלה קנו את הריבה בדנמרק קצת לפני כריסמס. טעמתי אותה אז וחישבתי להתעלף מהתענוג. מדובר בריבת תפוזים, פומרנץ (וכל הכבוד למי שימצא את השם של זה בעברית, ואני מתכוונת לשם שאפשר להשתמש בו, לא איזה לענת התפוז המריר, כי את זה מצאתי לבד באינטרנט, זה רק לא נראה לי הגיוני לבקש את זה מהירקן), והמרכיב הכי שווה - פלפל צ'ילי חריף. משו משו.

 

מאז הכריסמס חיפשתי בכל שטוקהולם את הריבה הזו, כולל בחנות אחת שמתמחה בריבות דניות (מסתבר שיש דבר כזה) ולא מצאתי. אז לא היתה שמחה ממני כשאחותו שלפה את זה מהתיק שלה במוצ"ש. מסתבר שזו איזה חווה בצפון דנמרק שמייצרת את זה, ולאחותו פשוט יש חברה שגרה לא רחוק. אתם לא מתארים לעצמכם כמה ריבה אני אכלתי ביומיים האחרונים. עם כפית.

 


 

בארוחת הערב במוצ"ש ניהלנו דיון: אם הייתם בוחרים בן/בת זוג לחיים לפי אוכל, עם מי הייתם מתחתנים? אני אמרתי שהייתי מתחתנת עם בחור איטלקי או צרפתי (הבנזוג נתקף קינאה קלה, איחל לי הצלחה למצוא בחור איטלקי שיסכים להיכנס למטבח, וסיים בהכללה: כולם שוביניסטים). הבנזוג עצמו אמר אישה איטלקייה או תאילנדית. אחד האורחים אמר "אחרי הארוחה הזו? עם ישראלית", וזכה בחיבתי הנצחית ובמבט זעם מהחברה שלו. עם מי אתם הייתם מתחתנים?

נכתב על ידי עדי בעולם , 14/3/2005 18:38   בקטגוריות ומה אוכלים?  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוקה ב-16/3/2005 07:28



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)