לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

מה אני נושאת עימי בציקלוני


טרם נפלה עליי המוזה לסכם את קורות האי, אבל לעומת זאת חגיגית עשתה לי חשק לתאר מה יש לי בתיק. אז הנה, פרוס על הספה, התיק שלי:

 



כרטיסייה לסאבווי, יומן, ארנק עם הדפס תמונות כלבים וחתולים (אחד הדברים היחידים שקניתי בטוקיו, עיר שגורמת לשטוקהולם להיראות זולה), ליפ גלוס של לנקום, שפתון בליסטקס עם מסנן קרינה, מפתחות, מילון כיס אנגלי-שבדי (שימושי במיוחד בסופר, כשמחפשים משהו כמו עלי דפנה או אגוז מוסקט, והמוכרות אף פעם לא יודעות איך אומרים את זה באנגלית), סלולרי, חבילת מסטיקים "אקסטרה" בטעם פירות, פלסטרים (עם הדפס של בילבי עליהם. נתקפתי אינפנטיליות כשקניתי אותם), נגן אם-פי-שלוש, קופסת פודרה קטנה של קליניק (זו שמקבלים בחינם עם המוצר שקניתם. שמורה בתיק למקרי חירום, שכן ידוע שאין חשוב מפודרה במקרי חירום), שתי חבילות טישו (החורף פה דורש טישו בכל פעם שנכנסים לבניין ותוכן האף מפשיר, והאביב פה דורש טישו כי אני אלרגית לרובו. בקיצור, טישו זה מצרך נחוץ), וערימת הג'אנק שטוב שערכתי את התיק לצילום כי עכשיו אני סוף סוף אזרוק אותם - פתקים עם מספרים לתור בחנות האלכוהול פה, בורדינג פס מטיסה בין וינה לגטבורג מלפני שנה וחצי, ופתק עם טלפון של בחור אוסטרלי שעובד כמדריך במוזיאון פה וגם כמוזיקאי, והיה כל כך נחמד אל אגנה ואליי כשהיינו במוזיאון, שנתן לנו את הטלפון שלו למקרה שנרצה מידע וכרטיסים חינם להופעות שלו. איזה בחור מקסים. ולפני שמעלים פה השערות למה הוא היה כל כך נחמד אל שתינו, אז יש להוסיף שהוא נשוי לשבדית, ויש לו ילדים, והוא שמח להראות לנו תמונות ולדבר על אשתו והילדים. הוא היה פשוט מאוד ידידותי, מאוד... ובכן, אוסטרלי. זה היה שינוי מרענן לעומת הצנוניות הסקנדינבית.

 

לפעמים, אגב, יש בתיק שלי גם מצלמה, אבל היא נעדרת מהתמונה מסיבות מובנות.

נכתב על ידי עדי בעולם , 28/3/2005 14:02  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ford Prefect ב-30/3/2005 10:08



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)