לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

אבודים או נואשות


מאז שנגמרו פה העונות של "24" ו"עמוק באדמה", שקועים הבנזוג ואני בשתי סדרות: "אבודים", ו"עקרות בית נואשות". שתיהן מצויינות. על "אבודים", שעוסקת בקבוצת ניצולי התרסקות מטוס על אי בודד, כבר כתבתי, ועל עקרות בית, שעוסקת בסודות האפלים של הפרברים המושלמים של ארה"ב, אני עוד אכתוב. אבל עכשיו אני שומעת שהן מגיעות גם לישראל, וסוף סוף אני אוכל לדסקס את זה עם חברות שלי.

 

אבל זהו, שמתברר שלא אוכל לדסקס את שתי הסדרות עם אותה חברה. מתברר שבעוד "עקרות בית" תשודר ב"יס", "אבודים" תשודר דווקא ב"הוט". הבחירה קשה. היום למשל התלבטנו הבנזוג ואני מה לראות קודם, את הפרק של "אבודים" שהקלטנו או את "עקרות בית". ובאמת לא יכולתי להחליט ביניהן. ואצלנו זה בסה"כ היה מה נראה קודם, לא מה לא נראה בכלל. אבל בכל מקרה, לא משנה מה יש לכם - אל תפסידו את הסידרה החדשה. תענוג.

 

* ורק תהייה - אחרי כמה פרקים של אבודים, ששווים ללפחות איזה שלושה שבועות על האי, איך זה שבעוד כל הגברים כבר צימחו זקנים, הבנות עדיין מגולחות ומשועוות למשעי? אתם רוצים להגיד לי שהגבות של קייט זה טבעי? פחחח.

נכתב על ידי עדי בעולם , 15/4/2005 00:12   בקטגוריות טלוויזיה וסרטים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של PucCa ב-16/4/2005 11:21



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)