לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

נקודות תל אביביות


חמישה ימים אני פה, וכבר שתיתי חמישה קוקטיילי פירות. אין כמו מיץ פירות קר ביום חם, שנסחט מול עיניך, הוגש בכוס ענק, ועלה חמש עשרה שקל. בשבדיה זה עולה פחות או יותר ככה לכוס קטנה של מיץ תפוזים שנסחט לפני כמה שעות (כלומר, הוויטמינים ברחו מזמן), ואין מה לדבר על גיוון בפירות. פה אני מרביצה קוקטיילי מלון/אפרסק/בננה/תות/לימונענע/גזר ג'ינג'ר, והכל כרגיל. חייבים לשווק את זה בקמפיין לעידוד תיירות עולמית לכאן.

 


 

קניתי את הספר הראשון בספרים שאני אקנה פה. "חוש השלג של העלמה סמילה". עברתי מול החנות החביבה לספרים משומשים שליד כיכר דיזינגוף, ושם, בחלון, הביט עליי הספר, במצב טוב. "את חייבת לקרוא את הספר הזה", הידהד קולה של גילה בראשי, וכיוון שהוא נראה כמו חדש אבל עלה חמישים וחמישה שקלים (לא מאוד זול, אני יודעת, אבל זול יותר מספרים חדשים), רכשתי.

 


 

ערוץ "יס דוקו" הזה ממש מצוין. אני אוהבת דוקומנטרים טובים.

 


 

כנראה שהטעם שלי בבגדים השתנה קצת לכיוון השבדי. אני לא מצליחה למצוא כלום בחנויות שמוצא חן בעיני. כלום. (נעמה בצלאל לא נחשב, אני תמיד מוצאת שם משהו).

 


 

לחדשות, מתברר, אפשר להתמכר מחדש בלי שום בעיה.

נכתב על ידי עדי בעולם , 30/6/2005 20:50   בקטגוריות בארץ  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של CatMan ב-3/7/2005 09:10



434,073
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)