לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

אני התרעתי


לאחות של הבנזוג, שראויה לקטגוריה בפני עצמה אבל אני לא מעיזה מהפחד שיום אחד היא תמצא דובר עברית שיקרא לה מה כתבתי עליה, יש בן זוג מאוד מעצבן. מעבר לזה שהוא השבדי הכי קולני שתפגשו אי פעם, ברמה שביאסה אפילו את חבריי הישראלים (פורד יעיד), הוא גם מאוד אנטי ישראל. היו לי איתו הרבה שיחות, שאיימו להחריב לא מעט אירועים משפחתיים, והטענה העיקרית שלו היא שהטרוריסטים המוסלמים לא היו עושים כלום אם ישראל לא היתה מביאה אותם למצב בלתי אפשרי. אני חושבת שיש טיפת אמת במה שהוא אומר (כלומר, היה פחות טרור אם אנחנו היינו יותר מבינים), אבל עדיין היה טרור.

 

אחת הטענות שלו היתה "הנה, המוסלמים חיים באירופה, תחת חוקים אירופים בלי שום בעיה ובלי שום טרור". זה היה כמובן לפני מדריד. התשובה שלי היתה שזה עניין של זמן, והטרור עוד יגיע גם לאירופה. הוא טען שמה פתאום.

 

אז הטרור הגיע היום (שוב) לאירופה. עכשיו נראה אותו בארוחה המשפחתית הבאה.

 

נ.ב

הבנזוג דיווח שחצי משטוקהולם שקעה בהפסקת חשמל לא אופיינית, בטח לא לקיץ, ושבעבודה שלו כבר דיברו על "פיגוע משולב גם בתחנות הכוח השבדיות"...

נכתב על ידי עדי בעולם , 7/7/2005 17:39   בקטגוריות ישראלית  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מכ(ו)שפת (מ)בנים ב-12/7/2005 16:22



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)