לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

נתחיל מההתחלה


הרבה זמן לא יצא לי להגיע לישרא. החתונה של אחי וסידוריה, הנסיעות לסידורים בירושלים, הבנזוג שנמצא כאן וכדאי לנצל את הזמן לבלות ביחד בציון. בקיצור הרבה. אבל עכשיו יש לי מן שעתיים של ירידת מתח. החתונה היתה אתמול (היה מעולה, ועוד יגיעו פוסטים), הבנזוג בסידורים באוניברסיטה בתל אביב, ולי יש דייט פרטי עם המחשב.

 

אז נתחיל ממש בהתחלה, לפני כמעט שבוע. ערב יום שישי האחרון - מסיבות הרווקות/רווקים. עוז וקרן ערכו את המסיבות שלהם באותו ערב. מסיבת הרווקות נערכה בבית של ההורים שלי, מסיבת הרווקים נערכה בקארטינג בהרצליה ואחרי זה בבית פרטי בהרצליה.

 

את שתי המסיבות אירגנו חברים טובים. גל, החברה הטובה של קרן, הזמינה לערב הבנות שף שמגיע הביתה ומכין אוכל לפני הבנות, שכמובן אוכלים אותו אח"כ ביחד. השף שהגיע הודיע שהכלה, כלומר קרן, הופכת לעוזרת שלו למשך הערב, וככה יצא שקרן המסכנה הולבשה בחלוק טבחים וקצצה ירקות כל הערב, בעוד החברות, אחיות ואימהות מפטפטות בנועם ביניהן. אבל מה, הם הכינו אוכל מצוין (פטריות ממולאות, סלט קפרזה, סלט ירוק, רביולי בטטה, שיפודי סלמון, ושני סוגי קינוחים. יאממ).

 

אחרי שאכלנו והשף הלך הביתה, התכנסנו לשיחת בנות. כיוון שמדובר בחלק שבדרך כלל כולל שיחות סקס, האימהות פרשו בשלב הזה, האורות כובו, נרות הודלקו והמתנות נשלפו. בסיכום קצר אפשר לומר שקרן קיבלה הרבה סבונים/קרמים/פילינגים למינהם. אני הבאתי לה בייבי דול כלתי, לבן שקוף ישירות משבדיה. גל נתנה לה מתנה מקסימה, מורכבת מהרבה הרבה דברים קטנים, שעל כל אחד מהם היה הסבר למה הוא נועד ("זה לסקס", "זה לעידוד ברגעים קשים" וכן הלאה).

 

מייד אחרי זה עשינו את משחק האמת והשקר עם טוויסט. כל אחת התבקשה לספר שני סיפורים הנוגעים למערכת יחסים/סקס. קרן התבקשה לנחש מה הסיפור הנכון ומה הלא נכון. אם היא טעתה, היא נאלצה לשתות שוט וודקה-רדבול. אם היא צדקה בניחוש, מספרת הסיפור נאלצה לשתות. יצא שהיא ניחשה די יפה סה"כ, אבל עדיין נאלצה להוריד שלושה שוטים של וודקה-רדבול על שלוש טעויות, מה שהפך אותה למאוד עליזה. למדתי במשחק הזה כמה דברים מאוד מעניינים על הבנות שהיו מסביב. מסתבר שלא כל מי שנראית תמימה באמת תמימה...

 

מייד אחרי זה נשלפה קופסת עוגיות מזל. כל בחורה לקחה עוגיה אחת, ובתוכה מצאה שאלה הקשורה לזוגיות, וענתה לפני כולן. אחת השאלות, אגב, היתה: "לו יכולת לחזור לכל זמן שהוא בחייך, למתי היית חוזרת?" וקרן ענתה שלשום תקופה, עכשיו היא הכי מאושרת מאי פעם. ואם זו לא התשובה הכי נכונה מכלה לפני חתונתה, מה כן?

 

עשינו שני סיבובים של המשחק הזה. בשלב הזה כבר כולנו היינו מאוד עליזות, ואז החלטנו החלטה מהפכנית - מתאחדים עם מסיבת הרווקים.

 

אז זהו, שבדיוק התחלתי לתאר את מסיבת הרווקים. תומר, החבר הכי טוב של עוז, היה אחראי על אירגון המסיבה. עוז ותומר התווכחו שבועות על נושא המסיבה - תומר טען שחייבים חשפנית, עוז טען שזה לא יהיה כיף. למרבה השמחה, בסוף תומר הקשיב לעוז, והעלה את הרעיון הבא: כל חבורת הבנים תיסע ביחד לצפון ותעשה ראפטינג בירדן. זה דווקא הלהיב את עוז מאוד, אבל החברים שלו התגלו כאנשי יבשה מובהקים, וקיבלו במפתיע מבחן/צו מילואים/סידורים בדיוק ליום של המסיבה. אז הוחלט לשנות את הרעיון לקארטינג. תומר דיבר עם בעלי הקארטינג, שהסכימו לסגור את המקום לשעה וחצי בשביל המסיבה.

 

משהו כמו עשרים גברים הגיעו למסיבה - חברים של עוז, משפחה - בני דודים (שאצלנו זה חברים קרובים), אחינו הקטן, הבנזוג, אבא שלנו ודוד שלנו, אח של אבא, שנחת שעתיים לפני זה מלוס אנג'לס. נערך טורניר: הם חולקו לשלושה מקצים, והמנצחים מכל מקצה הגיעו לגמר. עוז ואני קצת חששנו מעניין הבנזוג, שנוטה קצת לתחרותיות והופך לוויקינג זועם כשהוא מפסיד, ולכן שיננו לו מההתחלה ש"זה רק משחק" ו"כולם גרועים בקארטינג בפעם הראשונה". ואכן, כולם היו גרועים בפעם הראשונה, מה שהביא להמון מקרים משעשעים בקארטינג. הבנזוג דווקא נהג מצוין, עד שעוז התנגש בו, העיף אותו לשוליים וגרם לו להפסיד. אופס. את הכבוד המשפחתי הציל רק הדוד שלנו, שסיים מקום רביעי בגמר.

 

אחרי הקארטינג עברו הבנים, מינוס אבא והדוד, לחצר הבית של תומר, שם נערך ברביקיו בניצוחו של איתי, הבן הדוד השף לשעבר. עם הבשר הוגשה וודקה, והרבה. בשלב הזה הגענו, בנות מסיבת הרווקות, אל החצר של תומר. היו איתנו כמה בנות רווקות באמת, וחיכו בחצר כמה בנים רווקים שלא הכירו אותן, כך שהיתה מסיבה מוצלחת.

 

מצאתי את הבנזוג חצי שיכור, אוחז בסיגר ביד אחת ובוודקה ביד שנייה, מחייך באושר. מייד צילמתי תמונה, לשלוח לאמא שלו שתראה כמה הוא נהנה בישראל (אמנם שותה ומעשן, מה שפחות ישמח אותה, אבל נו). כל שאר הבנים היו באותו מצב בערך, מה שהיה מאוד מצחיק. יש לי כמה תמונות ממש מקסימות מהמסיבה הזו.

 

נשארנו במקום עוד קצת, הבנזוג מלמל משהו על זה שהוא הפסיד בקארטינג אבל היה שיכור מספיק בשביל לצחוק על זה ("I suck in go carts", בחיוך רחב). לחצר הוצא אבטיח צונן, וכולנו הצטננו מהחום בעזרתו. איזה כיף היה.

נכתב על ידי עדי בעולם , 14/7/2005 19:44   בקטגוריות החתונה של עוז וקרן, בארץ  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עיזה פתטית מצלם אנוש ב-22/7/2005 23:54



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)