לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

מדברת בתמונות


שלום, אני בשבדיה, מתאפסת לאיטי. כבר פתחתי את כל החלונות לאיוורור (הבית היה סגור חודש, הרי), כבר שמתי מכונת כביסה אחת, כבר העזתי לפתוח את המקרר להוציא את כל הדברים העבשים משם, וכבר הורדתי את התמונות מהמצלמה. יותר ממאה תמונות צילמתי בארץ, של המון אירועים חשובים לי. אבל נתחיל בשתי תמונות מאירועים שכבר כתבתי עליהם, נשאר רק להוסיף את התמונה.

 

אז ראשית, מושמוש, באותו פיקניק נינוח בפארק הירקון.

 

 

 

ושנית, שולחן האוכל שאירגנו לנו השף וקרן בתור העוזרת שלו, במסיבת הרווקות של קרן.

 

 

 

 

ועכשיו אפשר להמשיך להתאפס. בקרוב: פוסטי חתונה יוקרתיים.

 

נ.ב.

כשקמתי בבוקר לבשתי את מה שהתרגלתי ללבוש בכל החודש האחרון - מכנסיים, גופייה, כפכפים. רק עכשיו זיהיתי מה התחושה שמציקה לי - קר לי. שמונה עשרה מעלות זה לא טמפרטורה לגופייה וכפכפים.

נכתב על ידי עדי בעולם , 24/7/2005 15:44   בקטגוריות בארץ, מושמוש  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי בעולם ב-25/7/2005 20:58



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)