לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

נעלמים


בד"כ אני לא אוהבת ספרי טיסה. משהו ברדידות הזו, בעובדה שבספר הזה יש רק את הסיפור השטחי הזה, ושאחרי שתקראי אותו לא יישאר אצלך כלום למזכרת, כמעט שום תחושה. ככל שיעבור הזמן תשכחי יותר ויותר פרטים מהספר, עד שלא תוכלי אפילו להיזכר במה הוא עוסק.

 

כך שייאמר לזכות "הנעלמים", של הרלן קובן, שהוא לא כזה. כלומר, הוא לגמרי כזה. ספר טיסה, שטחי, לא עורר בי שום תחושה מעבר להנאה המיידית שמופקת מקריאת הספר. אבל הסיפור שלו טוב, מעניין, בדיוק כזה ספר אני מאחלת לעצמי למצוא לפני הטיסה הארוכה הבאה שלי (לא כמו הספר המייגע שבחרתי לפני שנה לטיסה לטוקיו. ווט ווז איי ת'ינקינג?). אני גם בד"כ לא חובבת ספרי מתח, בעיקר בגלל שבדרך כלל הם לא מאוד מותחים בעיני, אבל "הנעלמים" מצליח למתוח, היו כמה רגעים שגיליתי, בפליאה, שאני באמת פוחדת קצת מה עומד לקרות. ואם זה קרה, זה אומר משהו טוב על הספר.

 

אז מה יש לנו? קשה לומר הרבה על עלילת הספר, כדי לא לספיילר. אז אני אקצר, באמת: גיבור הספר, וויל קליין, צעיר יהודי ממשפחה מבורגנת עם שלדים בארון. מסביבו כולם נעלמים, ויש הסבר, רק שלוקח ספר שלם לפענח אותו, עם המון טוויסטים באמצע. סבבה, ככה ספר מתח צריך להיות. מומלץ לטיסה הבאה שלכם.

נכתב על ידי עדי בעולם , 24/8/2005 18:56   בקטגוריות ספרים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי בעולם ב-25/8/2005 10:41



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)